Hopp til hovedinnhold

Søk

176 treff

  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Halloween

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Draw a monster

    Tegn og skriv om et monster til Halloween.

    Thumbnail.
  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rekkefølge i ord og setninger

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rare regler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke variabler

    Store spørsmål 8–10

    Læringsløp

    Tegn en firkant

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

    oppgaver
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Bestem variablene og skriv en kode

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Stemmer setningene?

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag en kode til et romvesen

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag overskrifter

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Forklar veien til toalettet

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag setninger

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Fullfør setningene

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Led roboten i mål

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rett opp i koden

    Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Aschehoug univers

    Artikkel

    Programmeringseditor og grunnopplæring på ett sted

    Fagfornyelsen nærmer seg og med den kommer også programmering inn i matematikk og naturfag. Vi har utviklet grunnleggende digitale kurs, satt opp gratis programmeringseditor og nå samlet programmeringsressursene våre på ett sted.

  • Aschehoug univers

    Artikkel

    Lesetips fra Kari Spjeldnæs

    Et mareritt i Kari Spjeldnæs verden er å være et sted, ha god tid og ikke ha noe å lese på. Hvor kommer den store iveren til å lese fra, og har hun noen gode tips til lærere og foreldre?

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Vilkår i kortspillet krig

    Snakke matte fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å styre hva som skal skje

    Læringsløp om styring med vilkår, i temaet "Programmering".Læringsløp om styring med vilkår, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius vinker til roboten og sier "hallo". Roboten vinker tilbake og sier "hei"