Fag
- Norsk (247)
- Engelsk (145)
- Matematikk (106)
- Naturfag (49)
- Samfunnsfag (25)
- Sosialkunnskap (19)
- Tverrfaglig (12)
- Spansk (9)
- KRLE (6)
- Tysk (4)
Trinn
- 5. trinn (243)
- 6. trinn (243)
- 7. trinn (243)
- 1. trinn (187)
- 2. trinn (187)
- 3. trinn (187)
- 4. trinn (186)
- 10. trinn (52)
- 8. trinn (52)
- 9. trinn (52)
Forfatter
Nøkkelord
- demokrati og medborgerskap (217)
- Livsmestring (203)
- folkehelse og livsmestring (150)
- bærekraftig utvikling (136)
- utforsk (136)
- Engelsk (128)
- norsk (128)
- engelskspråklige land (123)
- skrive (119)
- English speaking countries (116)
- Folkehelse og livsmeistring (109)
- pdf (106)
- lyrikk (105)
- utskrift (105)
- elevark (97)
363 treff
-
Min læring
Fabel 1–4
Læringsløp
Min læringAvsluttende læringsløp om temaet superhelterAvsluttende læringsløp om temaet superhelter
-
Skriv om en ny superhelt
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv om en ny superheltLæringsløp om en superheltLæringsløp om en superhelt
-
Herbert og hunden
Quest 1–4
Læringsløp
Herbert og hundenLæringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter
-
Min læring
Fabel 1–4
Læringsløp
Min læringLæringsløp i Fabel 3Læringsløp i Fabel 3
-
Les om det å vokse opp
Fabel 8–10
Artikkel
Alt jeg skylder deg er julingSkal jeg være helt ærlig, så finnes det ikke noe mer rensende enn å kjenne knyttneven treffe haka til en idiot. Ikke fordi jeg liker å skade andre. Heller ikke fordi jeg elsker å slåss. Men noen må ta igjen. Og jeg tar igjen med to knallharde never. Noen ganger et balltre. Jeg har fottøy med harde skotupper. Pannebrasken min er som en kanonkule. Blir du sprø av følelsene dine? Føler du deg rar og suveren på en gang? Les om det å vokse opp, så skjønner du at du ikke er alene.
-
Skriv eventyr
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv eventyrLæringsløp om eventyrLæringsløp om eventyr
-
Hva er en superhelt?
Fabel 1–4
Læringsløp
Hva er en superhelt?Læringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter
-
Aschehoug univers
Artikkel
Webinarer: faglig påfyllDenne våren har du anledning til å melde deg på en rekke spennende webinarer fra Aschehoug Undervisning. Her vil du møte noen av våre forfattere og bli kjent med aktuelle læremidler til fagfornyelsen.
-
Skriv dikt
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv diktLæringsløp om diktLæringsløp om dikt
-
Aschehoug univers
Artikkel
Årsplaner til fagfornyelsen 8.–10.Klar til å starte planleggingen av neste skoleår? Her er årsplanene til fagfornyelsen for Fabel , Matemagisk , Stages , Arena, Store spørsmål, Solaris, Salut, Gente og Leute.
-
Aschehoug univers
Artikkel
Webinarer med tips til undervisningenDenne høsten vil vi fortsette med å arrangere webinarer. Vil du melde deg på kommende webinarer eller kanskje se opptak fra tidligere webinarer?
-
Bli kjent med språket vårt
Quest 1–4
Artikkel
Norsk har to skriftspråkTekst med oppgaver i temaet "Språket vårt".Tekst med oppgaver i temaet "Språket vårt".
-
Fortellinger
Fabel 1–4
Artikkel
Jeg elsker fotballTekst i temaet "Hei, her er jeg!"Tekst i temaet "Hei, her er jeg!"
-
Fortellinger
Fabel 1–4
Artikkel
Hvis jeg var en superheltTekst om superhelterTekst om superhelter
-
Fra Arena 6: På flukt
Åpne ressurser
Artikkel
Hvordan kan Norge hjelpe mennesker på flukt?Norge bidrar til å løse utfordringer ved å gi folk på flukt beskyttelse her. Politikerne bestemmer hvor mange Norge skal gi beskyttelse til. Dette er en del av Norges nasjonale flyktningpolitikk. Men det er kommunene som skal sørge for at flyktninger får et hjem og har det godt der de bor. Dermed skjer viktig arbeid lokalt.
-
Halloween
Quest 1–4
Læringsløp
Halloween MysteryHalloweenoppgaver
-
Verb
Nye Zeppelin
Læringsløp
VerbLæringsløp om verb i Nye Zeppelin 4Læringsløp om verb i Nye Zeppelin 4
-
Grammatikk
Fabel 1–4
Artikkel
Lær om: VerbInnhold om verb i Fabel 3–4.
-
Ukrainsk
Åpne ressurser
Artikkel
ПаляничкаEventyret "Pannekaka" oversatt til ukrainsk Eventyret "Pannekaka" oversatt til ukrainsk
-
Landskapets hemmeligheter
Solaris 5–7
Artikkel
Hvordan ble landskapet der jeg bor til?Utforskende aktivitet hvor elevene skal beskrive og forklare hvordan og hvorfor landskapet ved skolen deres ser ut som det gjør. Her må elevene bruke det de har lært i Landskapets hemmeligheter.Utforskende aktivitet hvor elevene skal beskrive og forklare hvordan og hvorfor landskapet ved skolen deres ser ut som det gjør. Her må elevene bruke det de har lært i Landskapets hemmeligheter.