Fag
Trinn
- 1. trinn (176)
- 2. trinn (176)
- 3. trinn (176)
- 4. trinn (175)
- 5. trinn (131)
- 6. trinn (131)
- 7. trinn (131)
- Vg1 (23)
- Vg2 (22)
- Vg3 (22)
- 10. trinn (20)
- 8. trinn (20)
- 9. trinn (20)
Forfatter
- Hege Siri (2)
- Henrik Ibsen (2)
- Stein Mehren (2)
- Ukjent Forfatter (2)
- Agnes Ravatn (1)
- André Askeland (1)
- Bendik Vada (1)
- Cecilie Løveid (1)
- Frida Ånnevik (1)
- Gudbrand Nordli Oppegaard (1)
- Gunnhild Øyehaug (1)
- Inger Elisabeth Hansen (1)
- Olaug Nilssen (1)
- PJ Harvey (1)
- Ruth Lillegraven (1)
Nøkkelord
198 treff
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Livet på glassLes diktet Livet på glass av forfatter Frida Ånnevik.Les diktet Livet på glass av forfatter Frida Ånnevik.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Niende sangLes diktet Niende sang av forfatter Thomas Marco Blatt.Les diktet Niende sang av forfatter Thomas Marco Blatt.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Brett papirflyAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Jeg er middelklassenLes diktet Jeg er middelklassen av forfatter Stein Mehren.Les diktet Jeg er middelklassen av forfatter Stein Mehren.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å følge en oppskriftLæringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkker
Matemagisk 1–4
Læringsløp
LøkkerArtikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hvis jeg trykker på knappen, så ...Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å bruke variablerLæringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
MegLes diktet Meg av forfatter Hege Siri.Les diktet Meg av forfatter Hege Siri.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Vi slo ring ...Les diktet Vi slo ring ... av forfatter Hege Siri.Les diktet Vi slo ring ... av forfatter Hege Siri.
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kongen befalerAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kan dere lese en kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rekkefølge i ord og setningerOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rare reglerAktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Bestem variablene og skriv en kodeOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Stemmer setningene?Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag en kode til et romvesenOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag overskrifterOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Forklar veien til toalettetOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".