Fag
- Matematikk (126)
- KRLE (9)
- Religion og etikk (6)
- Naturfag (5)
- Tysk (3)
- Norsk (2)
- Engelsk (1)
- Kroppsøving (1)
- Kunst og håndverk (1)
Trinn
- 1. trinn (53)
- 2. trinn (53)
- 3. trinn (53)
- 4. trinn (53)
- 5. trinn (37)
- 6. trinn (37)
- 7. trinn (37)
- Vg3 (22)
- Vg2 (13)
- 10. trinn (7)
- 8. trinn (7)
- 9. trinn (7)
- Vg1 (1)
Forfatter
Nøkkelord
- demokrati og medborgerskap (217)
- Livsmestring (203)
- folkehelse og livsmestring (150)
- bærekraftig utvikling (136)
- utforsk (136)
- utskrift (131)
- Engelsk (128)
- norsk (128)
- elevark (123)
- engelskspråklige land (123)
- skrive (119)
- English speaking countries (116)
- Folkehelse og livsmeistring (109)
- pdf (106)
- lyrikk (105)
131 treff
-
Vil du også lære om omkrets?
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vil du også lære om omkrets?Læringsløpet Omkrets i temaet GeometriLæringsløpet Omkrets i temaet Geometri
-
Byggekloss 7: Avansert bruk av Pytagoras’ setning
Matemagisk 8–10
Læringsløp
Byggekloss 7: Avansert bruk av Pytagoras’ setningByggekloss 7 fokuserer på avansert bruk av Pytagoras’ setning.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Brett papirflyAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å følge en oppskriftLæringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkker
Matemagisk 1–4
Læringsløp
LøkkerArtikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hvis jeg trykker på knappen, så ...Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å bruke variablerLæringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".
-
Filmer til kapittel 1
Kroppsøving 8–10
Video
-
Trekanter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
TrekanterLæringsløpet Trekanter i temaet GeometriLæringsløpet Trekanter i temaet Geometri
-
Byggekloss 8: Geometri i koordinatsystemet
Matemagisk 8–10
Læringsløp
Byggekloss 8: Geometri i koordinatsystemetByggekloss 8 fokuserer på geometri i koordinatsystemet.
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kongen befalerAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kan dere lese en kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rekkefølge i ord og setningerOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rare reglerAktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Bestem variablene og skriv en kodeOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Stemmer setningene?Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag en kode til et romvesenOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag overskrifterOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Forklar veien til toalettetOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".