Hopp til hovedinnhold

Søk

163 treff

  • Skriv om en ny superhelt

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skriv om en ny superhelt

    Læringsløp om en superheltLæringsløp om en superhelt

    Fabeldyret skriver.
  • Mat gjør kroppen glad!

    Fokus Sosialkunnskap

    Artikkel

    Skriv oppskrift

    Innhold i et tverrfaglig opplegg om å skrive i alle fag.Innhold i et tverrfaglig opplegg om å skrive i alle fag.

    Gryte og matvarer som egg, fisk og grønnsaker.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å følge en oppskrift

    Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius styrer er robot med en fjernkontroll.
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Løkker

    Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hvis jeg trykker på knappen, så ...

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å bruke variabler

    Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".

    Robot med røde støvler.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.