Hopp til hovedinnhold

Søk

134 treff

  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Lese Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Les om kjærlighet

    Fabel 8–10

    Artikkel

    Recover

    Dette er historien om Josse og Linda Røyse – eller egentlig bare historien om Josse, og om hvordan han skal komme seg over Linda Røyse.  Stakkars Josse! Hvordan skal han komme seg over Linda Røyse?Stakkars Josse! Hvordan skal han komme seg over Linda Røyse? «All you need is love» – men noen ganger kan kjærlighet også være skikkelig fælt. 

  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å følge en oppskrift

    Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius styrer er robot med en fjernkontroll.
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Løkker

    Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hvis jeg trykker på knappen, så ...

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å bruke variabler

    Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".

    Robot med røde støvler.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.