Fag
- Engelsk (4506)
- Norsk (2818)
- Naturfag (2085)
- Matematikk (1811)
- Spansk (1584)
- Tysk (1415)
- Helse- og oppvekstfag (1208)
- Samfunnsfag (967)
- Tverrfaglig (859)
- KRLE (312)
- Samfunnskunnskap (248)
- Fransk (238)
- Kjemi (199)
- Geografi og geofag (159)
- Kunst og håndverk (156)
Trinn
- 1. trinn (3653)
- 2. trinn (3653)
- 3. trinn (3640)
- 4. trinn (3590)
- 10. trinn (2819)
- 8. trinn (2819)
- 9. trinn (2819)
- 5. trinn (2046)
- 6. trinn (2046)
- 7. trinn (2046)
- Vg1 (1920)
- Vg3 (569)
- Vg2 (510)
Forfatter
- Anne Tveit (90)
- Liv Guldal (87)
- Lars Gunnar Lingås (45)
- Cathrine Borchsenius (28)
- Ane Stavrum (18)
- Mette Haraldsen (10)
- Olaug Strand (6)
- Arnulf Øverland (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Olav Hove (2)
- Andreas Føllesdal (1)
- Anne Tveit og Liv Guldal (1)
- Asbjørn Dyrendal (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Dana Manouchehri (1)
Nøkkelord
3965 treff
-
Fordypningsstoff, podkast og filmer
Helse- og oppvekstfag
Video
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data RM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Geometri BA
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
PytagorassetningenI denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
FormlikhetI denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G23–G26I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.
-
Binære tall IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Bits og bytesI løpet av dagen i dag vil du mest sannsynlig forholde deg til digital informasjon. Kanskje du tar et bilde med mobilen, sender en melding, lagrer en fil eller søker på internett.
-
Binære tall EL
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Bits og bytesI løpet av dagen i dag vil du mest sannsynlig forholde deg til digital informasjon. Kanskje du tar et bilde med mobilen, sender en melding, lagrer en fil eller søker på internett.
-
Geometri DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G30–G35I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G30–G35I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.
-
Innhold
Helse- og oppvekstfag
Artikkel
OrdforklaringerViktige ord og begreper.
-
Innhold
Helse- og oppvekstfag
Artikkel
OrdforklaringerViktige ord og begreper.
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 3I denne oppgaven skal du lage et sektordiagram. Du kan få hjelp ved å se på eksempel 2.
-
Innhente og framstille data TP
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 3I denne oppgaven skal du lage et sektordiagram. Du kan få hjelp ved å se på eksempel 2.
-
Innhold
Helse- og oppvekstfag
Artikkel
OrdforklaringerViktige ord og begreper.
-
Binære tall IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Fra titallsystemet til totallsystemetVi kan bruke en tabell for å oversette tall fra titallsystemet til totallsystemet.
-
Geometri DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G36–G39I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.