Fag
- Engelsk (5888)
- Norsk (5309)
- Matematikk (3758)
- Naturfag (2148)
- Spansk (1748)
- Tysk (1420)
- Helse- og oppvekstfag (1208)
- KRLE (1139)
- Samfunnsfag (1007)
- Tverrfaglig (845)
- Religion og etikk (738)
- Samfunnskunnskap (248)
- Fransk (238)
- Kjemi (199)
- Geografi og geofag (160)
Trinn
- 10. trinn (4466)
- 8. trinn (4466)
- 9. trinn (4466)
- 5. trinn (3587)
- 6. trinn (3587)
- 7. trinn (3587)
- 1. trinn (3565)
- 2. trinn (3565)
- 3. trinn (3552)
- 4. trinn (3502)
- Vg2 (2207)
- Vg1 (1741)
- Vg3 (1086)
Forfatter
- Joakim Broch Heimstad (5)
- Joakim Borch Heimstad (4)
- Margrethe Aas Johnsen (4)
- Klaus Mann (3)
- Wolfgang Borchert (3)
- Arnulf Øverland (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Olav Hove (2)
- Wilhelm Busch (2)
- #wtf?! – Wissen, Thesen, Fakten (1)
- Andreas Føllesdal (1)
- Ane Christiansen (1)
- Asbjørn Dyrendal (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Benjamin Bigl (1)
Nøkkelord
7844 treff
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data RM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Geometri BA
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
PytagorassetningenI denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
FormlikhetI denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G23–G26I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Plass på, over og under
Matemagisk 1–4
Læringsløp
OppsummeringLek og utforsk med lykkehjulet.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Tiervenner
Matemagisk 1–4
Læringsløp
OppsummeringVi gjør en oppsummeringsoppgave.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Subtraksjon
Matemagisk 1–4
Læringsløp
BallongerVi øver på subtraksjon.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.
-
Siffer og tall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte - Vi sorterer tallVi snakker om matematikk.
-
Verdi
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva har størst verdi?Hva har størst verdi og hvorfor?