Hopp til hovedinnhold

Søk

172 treff

  • Min læring

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Min læring

    Avsluttende læringsløp om temaet superhelterAvsluttende læringsløp om temaet superhelter

  • Skriv om en ny superhelt

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skriv om en ny superhelt

    Læringsløp om en superheltLæringsløp om en superhelt

    Fabeldyret skriver.
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Brett papirfly

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å følge en oppskrift

    Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius styrer er robot med en fjernkontroll.
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Løkker

    Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hvis jeg trykker på knappen, så ...

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Herbert og hunden

    Quest 1–4

    Læringsløp

    Herbert og hunden

    Læringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter

    En mann med briller, sort kappe og oransje drakt roper.
  • Min læring

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Min læring

    Læringsløp i Fabel 3Læringsløp i Fabel 3

    Fabeldyret sitter på noen bøker.
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å bruke variabler

    Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".

    Robot med røde støvler.
  • Les om det å vokse opp

    Fabel 8–10

    Artikkel

    Alt jeg skylder deg er juling

    Skal jeg være helt ærlig, så finnes det ikke noe mer rensende enn å kjenne knyttneven treffe haka til en idiot. Ikke fordi jeg liker å skade andre. Heller ikke fordi jeg elsker å slåss. Men noen må ta igjen. Og jeg tar igjen med to knallharde never. Noen ganger et balltre. Jeg har fottøy med harde skotupper. Pannebrasken min er som en kanonkule. Blir du sprø av følelsene dine? Føler du deg rar og suveren på en gang? Les om det å vokse opp, så skjønner du at du ikke er alene. 

    En tegning av en knyttet neve. Hvit hånd med sorte tykke streker mot rød bakgrunn
  • Skriv eventyr

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skriv eventyr

    Læringsløp om eventyrLæringsløp om eventyr

    Thumbnail.
  • Å bruke variabler

    Store spørsmål 8–10

    Læringsløp

    Tegn en firkant

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

    oppgaver
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Kongen befaler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Kan dere lese en kode?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rekkefølge i ord og setninger

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Hva er en superhelt?

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Hva er en superhelt?

    Læringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter

    Superwoman-figur. Superwoman har på seg en drakt som nesten er som en badedrakt. Hun har sort langt hår og et pannebånd i gull.
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rare regler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Bestem variablene og skriv en kode

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Stemmer setningene?

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag en kode til et romvesen

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".