Fag
- Engelsk (141)
- Norsk (129)
- Matematikk (106)
- Tysk (39)
- Sosialkunnskap (19)
- KRLE (9)
- Religion og etikk (6)
- Tverrfaglig (6)
- Mat og helse (2)
- Fysikk (1)
- Kroppsøving (1)
- Naturfag (1)
- Samfunnsfag (1)
- Spansk (1)
Trinn
- 1. trinn (58)
- 2. trinn (58)
- 3. trinn (58)
- 4. trinn (58)
- Vg2 (22)
- Vg3 (17)
- 5. trinn (13)
- 6. trinn (13)
- 7. trinn (13)
- Vg1 (5)
- 10. trinn (2)
- 8. trinn (2)
- 9. trinn (2)
Nøkkelord
106 treff
-
Filmer til kap. 1
Matematikk 1P
Video
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Brett papirflyAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Filmer til kap. 1
Matematikk 1P
Video
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å følge en oppskriftLæringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkker
Matemagisk 1–4
Læringsløp
LøkkerArtikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hvis jeg trykker på knappen, så ...Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å bruke variablerLæringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".
-
Filmer til kapittel 1
Kroppsøving 8–10
Video
-
Filmer til kapittel 3
Matematikk S1
Video
-
7 Følger og rekker
Matematikk S2
Video
-
4 Funksjonsdrøfting
Matematikk Påbygging
Video
-
1 Algebra
Matematikk S2
Video
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kongen befalerAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kan dere lese en kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Byggekloss 6: Sidelengder som er algebraiske uttrykk
Matemagisk 8–10
Læringsløp
Byggekloss 6: Sidelengder som er algebraiske uttrykkByggekloss 6 fokuserer på sidelengder som er algebraiske uttrykk.
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rekkefølge i ord og setningerOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rare reglerAktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Bestem variablene og skriv en kodeOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Stemmer setningene?Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".