Hopp til hovedinnhold

Søk

210 treff

  • Skriv om en ny superhelt

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skriv om en ny superhelt

    Læringsløp om en superheltLæringsløp om en superhelt

    Fabeldyret skriver.
  • Mat gjør kroppen glad!

    Fokus Sosialkunnskap

    Artikkel

    Skriv oppskrift

    Innhold i et tverrfaglig opplegg om å skrive i alle fag.Innhold i et tverrfaglig opplegg om å skrive i alle fag.

    Gryte og matvarer som egg, fisk og grønnsaker.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Kapittelveiledninger

    Fabel 8–10

    Artikkel

    Kapittel 8: Skriv en fortelling

    Dette kapitlet om å skrive en fortelling tilrettelegger for at elevene kan arbeide med ulike mønstre for å skrive egne fortellinger, spesielt ut ifra eksempelteksten «En ganske alminnelig flue av middels størrelse», av Knut Hamsun.

  • Ressurser

    Fabel 8–10

    Artikkel

    Vurdering

    Utviklingen i skolen har de siste tiårene dreid fra en lærerstyrt undervisnings- og vurderingskultur til en situasjon der eleven, med læreren som veileder, har en aktiv rolle i egen læring.

  • Ressurser

    Fabel 8–10

    Artikkel

    Tverrfaglige temaer

    De tre fagovergripende temaene, folkehelse og livsmestring, demokrati og medborgerskap og bærekraftig utvikling, møter elevene i alle fag. De skal lære hvordan de kan ta vare på seg selv, hvordan de kan være aktive medborgere i samfunnet og hvordan de kan ta vare på kloden vår. 

  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.