Fag
Trinn
- 1. trinn (238)
- 2. trinn (238)
- 3. trinn (238)
- 4. trinn (238)
- 5. trinn (114)
- 6. trinn (114)
- 7. trinn (114)
- 10. trinn (85)
- 8. trinn (85)
- 9. trinn (85)
Forfatter
Nøkkelord
- demokrati og medborgerskap (217)
- Livsmestring (203)
- folkehelse og livsmestring (150)
- bærekraftig utvikling (136)
- utforsk (136)
- Engelsk (128)
- norsk (128)
- engelskspråklige land (123)
- skrive (119)
- English speaking countries (116)
- utskrift (112)
- Folkehelse og livsmeistring (109)
- pdf (106)
- lyrikk (105)
- elevark (104)
325 treff
-
Nouns
Quest 1–4
Læringsløp
Spin the Noun Wheel - It Is a ...Lykkehjul med substantivLykkehjul med substantiv
-
Halloween
Gente 8–10
Læringsløp
Draw a monsterTegn og skriv om et monster til Halloween.
-
Quest 1–4
Quest 1–4
Artikkel
Shake BreaksTa en pause med Markus Bailey og Shake breaks! Ta en pause med Markus Bailey og Shake breaks!
-
Aschehoug univers
Artikkel
Engelsk 8–10Stages skaper et aktivt klasserom med samarbeid, samtaler og kreativ skriving på engelsk.
-
Intro – A Day in My Life
Quest 1–4
Læringsløp
Hop on Board!Startside til læringsløpet A Day in My Life
-
Aschehoug univers
Artikkel
Årsplaner til fagfornyelsen 8.–10.Klar til å starte planleggingen av neste skoleår? Her er årsplanene til fagfornyelsen for Fabel , Matemagisk , Stages , Arena, Store spørsmål, Solaris, Salut, Gente og Leute.
-
Ressurser
Fabel 8–10
Artikkel
VurderingUtviklingen i skolen har de siste tiårene dreid fra en lærerstyrt undervisnings- og vurderingskultur til en situasjon der eleven, med læreren som veileder, har en aktiv rolle i egen læring.
-
Kapittelveiledninger
Fabel 8–10
Artikkel
Kapittel 14: En reise i språketHvorfor har språket vårt blitt som det har blitt? Og hvorfor har vi flere språk i Norge? Det siste kapitlet i Fabel 8-10 handler om utviklingen fram til det norske språket slik vi møter det i dag i skrift og tale.
-
Ressurser
Fabel 8–10
Artikkel
Tverrfaglige temaerDe tre fagovergripende temaene, folkehelse og livsmestring, demokrati og medborgerskap og bærekraftig utvikling, møter elevene i alle fag. De skal lære hvordan de kan ta vare på seg selv, hvordan de kan være aktive medborgere i samfunnet og hvordan de kan ta vare på kloden vår.
-
Kapittelveiledninger
Fabel 8–10
Artikkel
Kapittel 8: Skriv en fortellingDette kapitlet om å skrive en fortelling tilrettelegger for at elevene kan arbeide med ulike mønstre for å skrive egne fortellinger, spesielt ut ifra eksempelteksten «En ganske alminnelig flue av middels størrelse», av Knut Hamsun.
-
My Quest
Quest 1–4
Læringsløp
My QuestLæringsløp i temaet "It Is Getting Dark"Læringsløp i temaet "It Is Getting Dark"
-
My Quest
Quest 1–4
Læringsløp
My QuestLæringsløp som avslutter arbeodet med temaet SpringtimeLæringsløp som avslutter arbeodet med temaet Springtime
-
My Quest
Quest 1–4
Læringsløp
My QuestLæringsløp som avslutter temaet "At the Zoo"Læringsløp som avslutter temaet "At the Zoo"
-
My Quest
Quest 1–4
Læringsløp
My QuestTekster og oppgaver til Big, Bigger, BiggestTekster og oppgaver til Big, Bigger, Biggest
-
Autumn
Quest 1–4
Læringsløp
Odd Sound outOppgave, lytt og velgOppgave, lytt og velg
-
Fag, A4, farger
Papir+
Artikkel
Samfunnsfag, A4, fargerForsider til kladdebøker Noen arbeidsbøker/kladdebøker er det alltid greit å tilgjengelig for elevene. Ulempen med dem er at de er så like. Da er det fort gjort å få med seg feil bok. Her finner du derfor forskjellige forsider som elevene kan lime på alle slags typer arbeidsbøker. Du kan velge mellom A4 og A5, mellom ulike fag og aktiviteter og mellom ferdig fargelagte og dem til egen fargelegging. Og skulle du ikke finne noen som passer ditt formål, kan du bruke dem som inspirasjon til at klassen lager sine egne forsider.
-
It Is Getting Dark
Quest 1–4
Læringsløp
Hop on Board!Samtalestarter
-
Nouns
Quest 1–4
Læringsløp
NounsTekst om substantiv
-
Nouns
Quest 1–4
Læringsløp
Hop on Board!Samtalestarter
-
It Is Getting Dark
Gente 8–10
Læringsløp
Match the Rhyming WordsOppgave om rim