Fag
- Norsk (125)
- Matematikk (61)
- Samfunnsfag (57)
- Engelsk (56)
- Naturfag (31)
- Tysk (21)
- Sosialkunnskap (19)
- Tverrfaglig (14)
- KRLE (10)
- Spansk (9)
- Religion og etikk (5)
- Kroppsøving (1)
- Mat og helse (1)
Trinn
- 5. trinn (157)
- 6. trinn (157)
- 7. trinn (157)
- 1. trinn (137)
- 2. trinn (137)
- 3. trinn (137)
- 4. trinn (137)
- 10. trinn (58)
- 8. trinn (58)
- 9. trinn (58)
- Vg1 (2)
- Vg2 (2)
- Vg3 (2)
Forfatter
Nøkkelord
- demokrati og medborgerskap (191)
- folkehelse og livsmestring (148)
- utforsk (136)
- bærekraftig utvikling (133)
- norsk (127)
- Engelsk (126)
- engelskspråklige land (124)
- English speaking countries (117)
- skrive (111)
- pdf (106)
- utskrift (105)
- Folkehelse og livsmeistring (102)
- elevark (97)
- printable (97)
- rød tekst (92)
322 treff
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva er en god kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rekkefølge i ord og setningerOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Hva er en superhelt?
Fabel 1–4
Læringsløp
Hva er en superhelt?Læringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rare reglerAktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Skriv eventyr
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv eventyrLæringsløp om eventyrLæringsløp om eventyr
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kongen befalerAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kan dere lese en kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Bestem variablene og skriv en kodeOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Stemmer setningene?Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag en kode til et romvesenOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag overskrifterOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Forklar veien til toalettetOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag setningerOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fullfør setningeneOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Led roboten i målOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag din egen kodeOppgave fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rett opp i kodenSnakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Skriv dikt
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv diktLæringsløp om diktLæringsløp om dikt
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vilkår i kortspillet krigSnakke matte fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".