Fag
- Samfunnsfag (58)
- Engelsk (43)
- Naturfag (31)
- KRLE (24)
- Tysk (20)
- Religion og etikk (13)
- Norsk (12)
- Matematikk (9)
- Spansk (9)
- Tverrfaglig (8)
- Kroppsøving (1)
- Mat og helse (1)
Trinn
- 5. trinn (19)
- 6. trinn (19)
- 7. trinn (19)
- 1. trinn (13)
- 2. trinn (13)
- 3. trinn (13)
- 4. trinn (13)
- 10. trinn (2)
- 8. trinn (2)
- 9. trinn (2)
Forfatter
Nøkkelord
34 treff
-
Min læring
Store spørsmål 1–4
Læringsløp
Min læringLæringsløpet "Min læring" i temaet "Fortellinger fra Bibelen"Læringsløpet "Min læring" i temaet "Fortellinger fra Bibelen"
-
Oppstart – Fortellinger fra Bibelen
Store spørsmål 1–4
Læringsløp
Oppstart – Fortellinger fra BibelenLæringsløpet "Oppstart" i temaet "Fortellinger fra Bibelen"Læringsløpet "Oppstart" i temaet "Fortellinger fra Bibelen"
-
Kropp og media
Kroppsøving 8–10
Artikkel
Jeg hatet gymSkal jeg fortelle deg en hemmelighet? Jeg hatet gym på skolen.
-
Fortellinger fra Bibelen
Store spørsmål 1–4
Artikkel
Den brennende buskenTekst i temaet "Fortellinger fra Bibelen"Tekst i temaet "Fortellinger fra Bibelen"
-
Fortellinger fra Bibelen
Store spørsmål 1–4
Artikkel
Gud redder israelitteneTekst i temaet "Fortellinger fra Bibelen."Tekst i temaet "Fortellinger fra Bibelen."
-
Fortellingen om ...
Store spørsmål 1–4
Artikkel
Moses og de ti budTekst i temaet "Fortellingen om ..."Tekst i temaet "Fortellingen om ..."
-
Leah
Store spørsmål 1–4
Læringsløp
LeahLæringsløpet "Leah" i temaet "Hva gjør vi?"Læringsløpet "Leah" i temaet "Hva gjør vi?"
-
Fortellinger fra Bibelen
Store spørsmål 1–4
Artikkel
-
Høytider og merkedager
Store spørsmål 1–4
Artikkel
Leah feirer rosh hashanaTekst i temaet "Høytider og merkedager"Tekst i temaet "Høytider og merkedager"
-
Terminprøve høst 2020
Terminprøver
Læringsløp
Terminprøve høst 2020om vennskap – identitet – selvfølelse – inkludering – likeverd – grenser – digital hverdagom vennskap – identitet – selvfølelse – inkludering – likeverd – grenser – digital hverdag
-
Oppstart – Hva gjør vi?
Store spørsmål 1–4
Læringsløp
Oppstart – Hva gjør vi?Læringsløpet "Oppstart" i temaet "Hva gjør vi?"Læringsløpet "Oppstart" i temaet "Hva gjør vi?"
-
Muslimer og jøder
Store spørsmål 1–4
Læringsløp
Muslimer og jøderNår muslimer og jøder blir født, er det noe som er likt, og noe som er forskjellig.Når muslimer og jøder blir født, er det noe som er likt, og noe som er forskjellig.
-
Bare én gud
Store spørsmål 1–4
Læringsløp
Bare én gudLæringsløp om monoteisme.Læringsløp om monoteisme.
-
Høytider i religionene
Store spørsmål 1–4
Læringsløp
Høytider i religioneneLæringsløp om høytider i hinduismen, jødedommen, sikhismen, buddhismen og islam.Læringsløp om høytider i hinduismen, jødedommen, sikhismen, buddhismen og islam.
-
Leve sammen
Store spørsmål 5-7
Artikkel
Hvordan kan vi ha det trygt og godt sammen?I Norge har alle barn rett på et trygt og godt skolemiljø. Men hva vil det si å være trygg, og hvordan kan vi passe på at alle elever opplever trygghet og trivsel?I Norge har alle barn rett på et trygt og godt skolemiljø. Men hva vil det si å være trygg, og hvordan kan vi passe på at alle elever opplever trygghet og trivsel?
-
Formler i regneark
Matemagisk 5–7
Læringsløp
Formler i regnearkI dette læringsløpet skal elevene jobbe utforske cellereferanser og formler i regneark. De skal løse regnestykker og lage en oversikt over hva det koster å besøke en fornøyelsespark. Elevene skal også diskutere og komme frem til hva som gjør regneark oversiktlig.I dette læringsløpet skal elevene jobbe utforske cellereferanser og formler i regneark. De skal løse regnestykker og lage en oversikt over hva det koster å besøke en fornøyelsespark. Elevene skal også diskutere og komme frem til hva som gjør regneark oversiktlig.
-
Terrengløypa
Matemagisk 5–7
Læringsløp
TerrengløypaI dette læringsløpet møter elevene mer utfordrende og sammensatte oppgaver som skal løses med regneark. Her møter eleven også valuta-begrepet, og de skal lage et regneark som de kan bruke for å regne mellom ulike valuta.I dette læringsløpet møter elevene mer utfordrende og sammensatte oppgaver som skal løses med regneark. Her møter eleven også valuta-begrepet, og de skal lage et regneark som de kan bruke for å regne mellom ulike valuta.
-
Kontekstoppgaver
Matemagisk 5–7
Artikkel
Kontekstoppgave: På bilturPå biltur er kontekstoppgaven til kapittel 1: Å utforske brøk. På biltur er kontekstoppgaven til kapittel 1: Å utforske brøk.
-
Å regne med tid
Matemagisk 5–7
Læringsløp
Å regne med tidI dette læringsløpet skal elevene regne med tid ved hjelp av tallinje og oppstilling.I dette læringsløpet skal elevene regne med tid ved hjelp av tallinje og oppstilling.
-
Bli kjent med regneark
Solaris 8–10
Læringsløp
Bli kjent med regnearkI dette læringsløpet blir elvene kjent med grunnleggende funksjoner i regneark.I dette læringsløpet blir elvene kjent med grunnleggende funksjoner i regneark.