Fag
- Norsk (89)
- Engelsk (39)
- Tverrfaglig (25)
- Samfunnsfag (5)
- Mat og helse (4)
- Matematikk (3)
- Kroppsøving (1)
- Spansk (1)
Trinn
- 5. trinn (355)
- 6. trinn (355)
- 7. trinn (355)
- Vg1 (170)
- Vg2 (168)
- Vg3 (168)
- 10. trinn (155)
- 8. trinn (155)
- 9. trinn (155)
- 1. trinn (76)
- 2. trinn (76)
- 3. trinn (76)
- 4. trinn (76)
Forfatter
Nøkkelord
155 treff
-
March, April
Stages 8–10
Artikkel
International Women's DayWhat do you know about this day?
-
Ressurser
Fabel 8–10
Artikkel
VurderingUtviklingen i skolen har de siste tiårene dreid fra en lærerstyrt undervisnings- og vurderingskultur til en situasjon der eleven, med læreren som veileder, har en aktiv rolle i egen læring.
-
November, December
Stages 8–10
Artikkel
Saint Andrew's DayWhich country does this flag belong to?
-
January, February
Stages 8–10
Artikkel
Waitangi DayWaitangi day is New Zealands national day.
-
September, October
Stages 8–10
Artikkel
Thanksgiving CanadaHow do you think Thanksgiving Day in Canada is similar to or different to Thanksgiving Day in the USA?
-
Kapittelveiledninger
Fabel 8–10
Artikkel
Kapittel 14: En reise i språketHvorfor har språket vårt blitt som det har blitt? Og hvorfor har vi flere språk i Norge? Det siste kapitlet i Fabel 8-10 handler om utviklingen fram til det norske språket slik vi møter det i dag i skrift og tale.
-
March, April
Stages 8–10
Video
-
May, June
Stages 8–10
Video
-
January, February
Stages 8–10
Video
-
November, December
Stages 8–10
Artikkel
Thanksgiving USAWhat do you know about Thanksgiving?
-
May, June
Stages 8–10
Video
-
July, August
Stages 8–10
Video
-
January, February
Stages 8–10
Video
-
July, August
Stages 8–10
Video
-
September, October
Stages 8–10
Video
-
September, October
Stages 8–10
Video
-
March, April
Stages 8–10
Video
-
November, December
Stages 8–10
Video
-
May, June
Mat og helse 8–10
Video
-
Ressurser
Fabel 8–10
Artikkel
Tverrfaglige temaerDe tre fagovergripende temaene, folkehelse og livsmestring, demokrati og medborgerskap og bærekraftig utvikling, møter elevene i alle fag. De skal lære hvordan de kan ta vare på seg selv, hvordan de kan være aktive medborgere i samfunnet og hvordan de kan ta vare på kloden vår.