Fag
- Engelsk (160)
- Norsk (92)
- Samfunnsfag (58)
- Spansk (37)
- Naturfag (31)
- Tysk (20)
- Tverrfaglig (17)
- Matematikk (9)
- KRLE (3)
- Kroppsøving (1)
- Mat og helse (1)
Trinn
- 5. trinn (156)
- 6. trinn (156)
- 7. trinn (156)
- 1. trinn (135)
- 2. trinn (135)
- 3. trinn (135)
- 4. trinn (135)
- 10. trinn (94)
- 8. trinn (94)
- 9. trinn (94)
- Vg1 (2)
- Vg2 (2)
- Vg3 (2)
Forfatter
Nøkkelord
- demokrati og medborgerskap (191)
- folkehelse og livsmestring (148)
- utforsk (136)
- bærekraftig utvikling (133)
- norsk (127)
- Engelsk (126)
- engelskspråklige land (124)
- English speaking countries (117)
- skrive (111)
- pdf (106)
- utskrift (105)
- Folkehelse og livsmeistring (102)
- elevark (97)
- printable (97)
- rød tekst (92)
362 treff
-
Nouns
Quest 1–4
Læringsløp
Spin the Noun Wheel - It Is a ...Lykkehjul med substantivLykkehjul med substantiv
-
Halloween
Gente 8–10
Læringsløp
Draw a monsterTegn og skriv om et monster til Halloween.
-
Quest 1–4
Quest 1–4
Artikkel
Shake BreaksTa en pause med Markus Bailey og Shake breaks! Ta en pause med Markus Bailey og Shake breaks!
-
Intro – A Day in My Life
Quest 1–4
Læringsløp
Hop on Board!Startside til læringsløpet A Day in My Life
-
Ressurser
Fabel 8–10
Artikkel
VurderingUtviklingen i skolen har de siste tiårene dreid fra en lærerstyrt undervisnings- og vurderingskultur til en situasjon der eleven, med læreren som veileder, har en aktiv rolle i egen læring.
-
Kapittelveiledninger
Fabel 8–10
Artikkel
Kapittel 14: En reise i språketHvorfor har språket vårt blitt som det har blitt? Og hvorfor har vi flere språk i Norge? Det siste kapitlet i Fabel 8-10 handler om utviklingen fram til det norske språket slik vi møter det i dag i skrift og tale.
-
Ressurser
Fabel 8–10
Artikkel
Tverrfaglige temaerDe tre fagovergripende temaene, folkehelse og livsmestring, demokrati og medborgerskap og bærekraftig utvikling, møter elevene i alle fag. De skal lære hvordan de kan ta vare på seg selv, hvordan de kan være aktive medborgere i samfunnet og hvordan de kan ta vare på kloden vår.
-
Kapittelveiledninger
Fabel 8–10
Artikkel
Kapittel 8: Skriv en fortellingDette kapitlet om å skrive en fortelling tilrettelegger for at elevene kan arbeide med ulike mønstre for å skrive egne fortellinger, spesielt ut ifra eksempelteksten «En ganske alminnelig flue av middels størrelse», av Knut Hamsun.
-
Nok til alle, for alltid
Solaris 1–4
Læringsløp
Nok til alle, for alltidLæringsløp i naturfag om bærekraftig utvikling.Læringsløp i naturfag om bærekraftig utvikling.
-
My Quest
Quest 1–4
Læringsløp
My QuestLæringsløp i temaet "It Is Getting Dark"Læringsløp i temaet "It Is Getting Dark"
-
My Quest
Quest 1–4
Læringsløp
My QuestLæringsløp som avslutter arbeodet med temaet SpringtimeLæringsløp som avslutter arbeodet med temaet Springtime
-
My Quest
Quest 1–4
Læringsløp
My QuestLæringsløp som avslutter temaet "At the Zoo"Læringsløp som avslutter temaet "At the Zoo"
-
My Quest
Quest 1–4
Læringsløp
My QuestTekster og oppgaver til Big, Bigger, BiggestTekster og oppgaver til Big, Bigger, Biggest
-
Autumn
Quest 1–4
Læringsløp
Odd Sound outOppgave, lytt og velgOppgave, lytt og velg
-
Kropp og media
Kroppsøving 8–10
Artikkel
Jeg hatet gymSkal jeg fortelle deg en hemmelighet? Jeg hatet gym på skolen.
-
It Is Getting Dark
Quest 1–4
Læringsløp
Hop on Board!Samtalestarter
-
Nouns
Quest 1–4
Læringsløp
NounsTekst om substantiv
-
Nouns
Quest 1–4
Læringsløp
Hop on Board!Samtalestarter
-
It Is Getting Dark
Gente 8–10
Læringsløp
Match the Rhyming WordsOppgave om rim
-
Nouns
Quest 1–4
Læringsløp
Fill in the Missing NounsOppgave om substantiv