Hopp til hovedinnhold

Søk

240 treff

  • Hva er en superhelt?

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Hva er en superhelt?

    Læringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter

    Superwoman-figur. Superwoman har på seg en drakt som nesten er som en badedrakt. Hun har sort langt hår og et pannebånd i gull.
  • Skriv eventyr

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skriv eventyr

    Læringsløp om eventyrLæringsløp om eventyr

    Thumbnail.
  • Skriv dikt

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skriv dikt

    Læringsløp om diktLæringsløp om dikt

    Thumbnail.
  • Les om det å vokse opp

    Fabel 8–10

    Artikkel

    Alt jeg skylder deg er juling

    Skal jeg være helt ærlig, så finnes det ikke noe mer rensende enn å kjenne knyttneven treffe haka til en idiot. Ikke fordi jeg liker å skade andre. Heller ikke fordi jeg elsker å slåss. Men noen må ta igjen. Og jeg tar igjen med to knallharde never. Noen ganger et balltre. Jeg har fottøy med harde skotupper. Pannebrasken min er som en kanonkule. Blir du sprø av følelsene dine? Føler du deg rar og suveren på en gang? Les om det å vokse opp, så skjønner du at du ikke er alene. 

    En tegning av en knyttet neve. Hvit hånd med sorte tykke streker mot rød bakgrunn
  • Min læring

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Min læring

    Avsluttende læringsløp om temaet superhelterAvsluttende læringsløp om temaet superhelter

  • March, April

    Stages 8–10

    Video

  • March, April

    Stages 8–10

    Artikkel

    Earth Day

    What can you do to take care of the Earth?

  • Skriv om en ny superhelt

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skriv om en ny superhelt

    Læringsløp om en superheltLæringsløp om en superhelt

    Fabeldyret skriver.
  • Herbert og hunden

    Quest 1–4

    Læringsløp

    Herbert og hunden

    Læringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter

    En mann med briller, sort kappe og oransje drakt roper.
  • Min læring

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Min læring

    Læringsløp i Fabel 3Læringsløp i Fabel 3

    Fabeldyret sitter på noen bøker.
  • Nok til alle, for alltid

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Nok til alle, for alltid

    Læringsløp i naturfag om bærekraftig utvikling.Læringsløp i naturfag om bærekraftig utvikling.

    To gutter og to jenter leker sammen oppe i en vogn med hjul.
  • Fortellinger

    Fabel 1–4

    Artikkel

    Hvis jeg var en superhelt

    Tekst om superhelterTekst om superhelter

    En gutt i grønn drakt, blå briller, blå truse og gul kappe som flyr med den ene armen strukket fram foran seg.
  • Fortellinger

    Fabel 1–4

    Artikkel

    Jeg elsker fotball

    Tekst i temaet "Hei, her er jeg!"Tekst i temaet "Hei, her er jeg!"

    To jentelag spiller fotballkamp
  • Skattejakt

    Store spørsmål 1–4

    Læringsløp

    Skattejakt

    Læringsløp om gjenbruk og kildesortering.Læringsløp om gjenbruk og kildesortering.

  • Bli kjent med språket vårt

    Quest 1–4

    Artikkel

    Norsk har to skriftspråk

    Tekst med oppgaver i temaet "Språket vårt".Tekst med oppgaver i temaet "Språket vårt".

    Fuglen svarttrost sitter på gresset. Den har funnet en meitemark, som den holder i nebbet sitt.
  • Nyhetsarkiv

    Stages 8–10

    Artikkel

    Writing an Appeal: An Ocean of Possibilities

    Every year, eight million tons of plastic end up in the ocean. The plastic threatens animal life as well as human life. What can you do to help reduce plastic waste?

  • Verb

    Nye Zeppelin

    Læringsløp

    Verb

    Læringsløp om verb i Nye Zeppelin 4Læringsløp om verb i Nye Zeppelin 4

    Verb
  • Teenagers Taking Action

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Teenagers Taking Action

    In this text, we meet four teenagers from different parts of the world who have found ways to be environmentally friendly.  Unit Focus learning words and expressions to describe environmental problems and solutions reading, writing and talking about environmental challenges and what we as individuals can do about them  gathering information, organising ideas and planning a five paragraph essayIn this text, we meet four teenagers from different parts of the world who have found ways to be environmentally friendly.  Unit Focus learning words and expressions to describe environmental problems and solutions reading, writing and talking about environmental challenges and what we as individuals can do about them  gathering information, organising ideas and planning a five paragraph essay

  • Connor’s Conscience

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Connor’s Conscience

    Connor posts about his life on social media, and especially on what he does to be more environmentally friendly.  Unit Focus working with words that are easily confused reading and creating social media texts which combine textual and visual information learning words and expressions having to do with sustainable consumption Connor posts about his life on social media, and especially on what he does to be more environmentally friendly.  Unit Focus working with words that are easily confused reading and creating social media texts which combine textual and visual information learning words and expressions having to do with sustainable consumption 

  • Meatless Monday

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Meatless Monday

    Anna learns that meat consumption in the world is expected to double from 2000 to 2005 and suggests that the family replace one meal a week with a vegetarian alternative. Not everyone thinks this is a good idea.  Unit Focus practise listening skills taking about sustainable food consumption and environmental problems related to meat production working with idiomsAnna learns that meat consumption in the world is expected to double from 2000 to 2005 and suggests that the family replace one meal a week with a vegetarian alternative. Not everyone thinks this is a good idea.  Unit Focus practise listening skills taking about sustainable food consumption and environmental problems related to meat production working with idioms