Fag
- Norsk (221)
- Matematikk (154)
- Engelsk (122)
- Tverrfaglig (41)
- Sosialkunnskap (19)
- KRLE (7)
- Religion og etikk (5)
- Samfunnsfag (5)
- Mat og helse (2)
- Naturfag (1)
- Spansk (1)
Trinn
- 5. trinn (286)
- 6. trinn (286)
- 7. trinn (286)
- 1. trinn (261)
- 2. trinn (261)
- 3. trinn (261)
- 4. trinn (261)
- 10. trinn (94)
- 8. trinn (94)
- 9. trinn (94)
- Vg1 (2)
Nøkkelord
328 treff
-
Min læring
Fabel 1–4
Læringsløp
Min læringAvsluttende læringsløp om temaet superhelterAvsluttende læringsløp om temaet superhelter
-
March, April
Stages 8–10
Video
-
May, June
Stages 8–10
Video
-
Skriv om en ny superhelt
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv om en ny superheltLæringsløp om en superheltLæringsløp om en superhelt
-
July, August
Stages 8–10
Artikkel
International Day of the World's Indigenous PeoplesWhat does indigenous people mean?
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Brett papirflyAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
May, June
Stages 8–10
Video
-
March, April
Stages 8–10
Artikkel
International Women's DayWhat do you know about this day?
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å følge en oppskriftLæringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkker
Matemagisk 1–4
Læringsløp
LøkkerArtikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
January, February
Stages 8–10
Video
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hvis jeg trykker på knappen, så ...Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Herbert og hunden
Quest 1–4
Læringsløp
Herbert og hundenLæringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter
-
Min læring
Fabel 1–4
Læringsløp
Min læringLæringsløp i Fabel 3Læringsløp i Fabel 3
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å bruke variablerLæringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".
-
Les om det å vokse opp
Fabel 8–10
Artikkel
Alt jeg skylder deg er julingSkal jeg være helt ærlig, så finnes det ikke noe mer rensende enn å kjenne knyttneven treffe haka til en idiot. Ikke fordi jeg liker å skade andre. Heller ikke fordi jeg elsker å slåss. Men noen må ta igjen. Og jeg tar igjen med to knallharde never. Noen ganger et balltre. Jeg har fottøy med harde skotupper. Pannebrasken min er som en kanonkule. Blir du sprø av følelsene dine? Føler du deg rar og suveren på en gang? Les om det å vokse opp, så skjønner du at du ikke er alene.
-
September, October
Stages 8–10
Video
-
July, August
Mat og helse 8–10
Video
-
Skriv eventyr
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv eventyrLæringsløp om eventyrLæringsløp om eventyr
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".