Fag
Trinn
- 5. trinn (222)
- 6. trinn (222)
- 7. trinn (222)
- 1. trinn (155)
- 2. trinn (155)
- 3. trinn (155)
- 4. trinn (155)
- Vg1 (22)
- Vg3 (22)
- Vg2 (21)
- 10. trinn (18)
- 8. trinn (18)
- 9. trinn (18)
Forfatter
- Absalon Pedersson Beyer (2)
- Henrik Ibsen (2)
- Henrik Wergeland (2)
- Ukjent Forfatter (2)
- Amalie Skram (1)
- Carl Michael Bellmann (1)
- Claes Gill (1)
- Dorothe Engelbretsdotter (1)
- Guy de Maupassant (1)
- Jan Erik Vold (1)
- Jonas Lie (1)
- Nordahl Grieg (1)
- Olaf Bull (1)
- Roy Jacobsen (1)
- Thomas Kingo (1)
Nøkkelord
176 treff
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
FandangoHer kan du lese diktet Fandango av forfatter Vilhelm Krag.Her kan du lese diktet Fandango av forfatter Vilhelm Krag.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Til ForaaretHer kan du lese diktet Til Foraaret av forfatteren Henrik Wergeland.Her kan du lese diktet Til Foraaret av forfatteren Henrik Wergeland.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Brett papirflyAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Gråt Fader Berg och spelaHer kan du lese diktet Gråt Fader Berg och spela av forfatteren Carl Michael Bellmann.Her kan du lese diktet Gråt Fader Berg och spela av forfatteren Carl Michael Bellmann.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Portrett av en avdød vennHer kan du lese diktet Portrett av en avdød venn av forfatteren Clæs Gill.Her kan du lese diktet Portrett av en avdød venn av forfatteren Clæs Gill.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
MetopeHer kan du lese diktet Metope av forfatteren Olaf Bull.Her kan du lese diktet Metope av forfatteren Olaf Bull.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Stor allegoriHer kan du lese diktet Stor allegori av forfatteren Jan Erik Vold.Her kan du lese diktet Stor allegori av forfatteren Jan Erik Vold.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å følge en oppskriftLæringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkker
Matemagisk 1–4
Læringsløp
LøkkerArtikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hvis jeg trykker på knappen, så ...Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å bruke variablerLæringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Hver har sin skjebneHer kan du lese diktet Hver har sin skjebne av forfatteren Thomas Kingo.Her kan du lese diktet Hver har sin skjebne av forfatteren Thomas Kingo.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Når verden med sin glede sviker (utdrag)Her kan du lese diktet Når verden med sin glede sviker av forfatteren Dorothe Engelbretsdotter.Her kan du lese diktet Når verden med sin glede sviker av forfatteren Dorothe Engelbretsdotter.
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kongen befalerAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kan dere lese en kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rekkefølge i ord og setningerOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rare reglerAktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Bestem variablene og skriv en kodeOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Stemmer setningene?Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".