Hopp til hovedinnhold

Søk

176 treff

  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Fandango

    Her kan du lese diktet  Fandango av forfatter Vilhelm Krag.Her kan du lese diktet  Fandango av forfatter Vilhelm Krag.

  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Til Foraaret

    Her kan du lese diktet Til Foraaret av forfatteren Henrik Wergeland.Her kan du lese diktet Til Foraaret av forfatteren Henrik Wergeland.

  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Brett papirfly

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Gråt Fader Berg och spela

    Her kan du lese diktet Gråt Fader Berg och spela av forfatteren Carl Michael Bellmann.Her kan du lese diktet Gråt Fader Berg och spela av forfatteren Carl Michael Bellmann.

  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Portrett av en avdød venn

    Her kan du lese diktet Portrett av en avdød venn av forfatteren Clæs Gill.Her kan du lese diktet Portrett av en avdød venn av forfatteren Clæs Gill.

  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Metope

    Her kan du lese diktet Metope av forfatteren Olaf Bull.Her kan du lese diktet Metope av forfatteren Olaf Bull.

  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Stor allegori

    Her kan du lese diktet Stor allegori av forfatteren Jan Erik Vold.Her kan du lese diktet Stor allegori av forfatteren Jan Erik Vold.

  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å følge en oppskrift

    Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius styrer er robot med en fjernkontroll.
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Løkker

    Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hvis jeg trykker på knappen, så ...

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å bruke variabler

    Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".

    Robot med røde støvler.
  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Hver har sin skjebne

    Her kan du lese diktet Hver har sin skjebne av forfatteren Thomas Kingo.Her kan du lese diktet Hver har sin skjebne av forfatteren Thomas Kingo.

  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Når verden med sin glede sviker (utdrag)

    Her kan du lese diktet Når verden med sin glede sviker av forfatteren Dorothe Engelbretsdotter.Her kan du lese diktet Når verden med sin glede sviker av forfatteren Dorothe Engelbretsdotter.

  • Å bruke variabler

    Store spørsmål 8–10

    Læringsløp

    Tegn en firkant

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

    oppgaver
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Kongen befaler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Kan dere lese en kode?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rekkefølge i ord og setninger

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rare regler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Bestem variablene og skriv en kode

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Stemmer setningene?

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".