Hopp til hovedinnhold

Søk

342 treff

  • Nouns

    Quest 1–4

    Læringsløp

    Spin the Noun Wheel - It Is a ...

    Lykkehjul med substantivLykkehjul med substantiv

    Lykkehjul
  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Når verden med sin glede sviker (utdrag)

    Her kan du lese diktet Når verden med sin glede sviker av forfatteren Dorothe Engelbretsdotter.Her kan du lese diktet Når verden med sin glede sviker av forfatteren Dorothe Engelbretsdotter.

  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Kan speilet tale?

    Her kan du lese diktet  Kan speilet tale? av forfatter Sigbjørn Obstfelder.Her kan du lese diktet  Kan speilet tale? av forfatter Sigbjørn Obstfelder.

  • Halloween

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Draw a monster

    Tegn og skriv om et monster til Halloween.

    Thumbnail.
  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Fullbyrdelsen

    Her kan du lese diktet Fullbyrdelsen av forfatteren Nordahl Grieg.Her kan du lese diktet Fullbyrdelsen av forfatteren Nordahl Grieg.

  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hva er en god kode?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Quest 1–4

    Quest 1–4

    Artikkel

    Shake Breaks

    Ta en pause med Markus Bailey og Shake breaks! Ta en pause med Markus Bailey og Shake breaks!

    Markus Bailey og en stor gjeng med barn som alle har armene i været og roper.
  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rekkefølge i ord og setninger

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Lerka

    Her kan du lese diktet  Lerka av forfatter Per Sivle.Her kan du lese diktet  Lerka av forfatter Per Sivle.

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rare regler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Sjøfuglen

    Her kan du lese diktet Sjøfuglen av forfatteren Johan Sebastian Welhaven.Her kan du lese diktet Sjøfuglen av forfatteren Johan Sebastian Welhaven.

  • Å bruke variabler

    Store spørsmål 8–10

    Læringsløp

    Tegn en firkant

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

    oppgaver
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Kongen befaler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Kan dere lese en kode?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Bestem variablene og skriv en kode

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Stemmer setningene?

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Til dig

    Her kan du lese diktet Til dig av forfatteren Olaf Bull.Her kan du lese diktet Til dig av forfatteren Olaf Bull.

  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Småvers

    Her kan du lese småvers av forfatteren Johan Herman Wessel.Her kan du lese småvers av forfatteren Johan Herman Wessel.

  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag en kode til et romvesen

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag overskrifter

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".