Fag
- Norsk (106)
- Matematikk (52)
- Engelsk (49)
- Sosialkunnskap (21)
- Tverrfaglig (19)
- Spansk (14)
- KRLE (8)
- Religion og etikk (5)
- Naturfag (3)
- Mat og helse (1)
Trinn
- 5. trinn (326)
- 6. trinn (326)
- 7. trinn (326)
- 1. trinn (216)
- 2. trinn (216)
- 3. trinn (216)
- 4. trinn (215)
- Vg1 (168)
- Vg2 (168)
- Vg3 (168)
- 10. trinn (64)
- 8. trinn (64)
- 9. trinn (64)
Nøkkelord
215 treff
-
Min læring
Fabel 1–4
Læringsløp
Min læringAvsluttende læringsløp om temaet superhelterAvsluttende læringsløp om temaet superhelter
-
Skriv om en ny superhelt
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv om en ny superheltLæringsløp om en superheltLæringsløp om en superhelt
-
Mat gjør kroppen glad!
Fokus Sosialkunnskap
Artikkel
Skriv oppskriftInnhold i et tverrfaglig opplegg om å skrive i alle fag.Innhold i et tverrfaglig opplegg om å skrive i alle fag.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Brett papirflyAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å følge en oppskriftLæringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkker
Matemagisk 1–4
Læringsløp
LøkkerArtikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hvis jeg trykker på knappen, så ...Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Herbert og hunden
Quest 1–4
Læringsløp
Herbert og hundenLæringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter