Hopp til hovedinnhold

Søk

397 treff

  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Når verden med sin glede sviker (utdrag)

    Her kan du lese diktet Når verden med sin glede sviker av forfatteren Dorothe Engelbretsdotter.Her kan du lese diktet Når verden med sin glede sviker av forfatteren Dorothe Engelbretsdotter.

  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Kan speilet tale?

    Her kan du lese diktet  Kan speilet tale? av forfatter Sigbjørn Obstfelder.Her kan du lese diktet  Kan speilet tale? av forfatter Sigbjørn Obstfelder.

  • Halloween

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Draw a monster

    Tegn og skriv om et monster til Halloween.

    Thumbnail.
  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Fullbyrdelsen

    Her kan du lese diktet Fullbyrdelsen av forfatteren Nordahl Grieg.Her kan du lese diktet Fullbyrdelsen av forfatteren Nordahl Grieg.

  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hva er en god kode?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Husk lånekortet!

    Fabel 1–4

    Artikkel

    Lær om: Spørreord

    Tekst med oppgaver i temaet "Husk lånekortet!"Tekst med oppgaver i temaet "Husk lånekortet!"

    Thumbnail.
  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rekkefølge i ord og setninger

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Hva er en superhelt?

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Hva er en superhelt?

    Læringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter

    Superwoman-figur. Superwoman har på seg en drakt som nesten er som en badedrakt. Hun har sort langt hår og et pannebånd i gull.
  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Lerka

    Her kan du lese diktet  Lerka av forfatter Per Sivle.Her kan du lese diktet  Lerka av forfatter Per Sivle.

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rare regler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Skriv eventyr

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skriv eventyr

    Læringsløp om eventyrLæringsløp om eventyr

    Thumbnail.
  • Lyrikk

    Tekstbanken

    Litterær tekst

    Sjøfuglen

    Her kan du lese diktet Sjøfuglen av forfatteren Johan Sebastian Welhaven.Her kan du lese diktet Sjøfuglen av forfatteren Johan Sebastian Welhaven.

  • Å bruke variabler

    Store spørsmål 8–10

    Læringsløp

    Tegn en firkant

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

    oppgaver
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Kongen befaler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Kan dere lese en kode?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Bestem variablene og skriv en kode

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Stemmer setningene?

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".