Fag
- Norsk (307)
- Matematikk (143)
- Engelsk (136)
- Spansk (14)
- KRLE (7)
- Religion og etikk (5)
- Sosialkunnskap (4)
- Tverrfaglig (4)
- Mat og helse (1)
Trinn
- 1. trinn (229)
- 2. trinn (229)
- 3. trinn (229)
- 4. trinn (229)
- Vg1 (167)
- Vg2 (167)
- Vg3 (167)
- 5. trinn (166)
- 6. trinn (166)
- 7. trinn (166)
- 10. trinn (7)
- 8. trinn (7)
- 9. trinn (7)
Forfatter
- Ukjent Forfatter (16)
- Henrik Ibsen (9)
- Henrik Wergeland (7)
- Alexander Kielland (6)
- Asbjørnsen og Moe (6)
- Camilla Collett (5)
- Ivar Aasen (5)
- Johan Sebastian Welhaven (5)
- Hans Christian Andersen (3)
- Johan Herman Wessel (3)
- Knut Hamsun (3)
- Ludvig Holberg (3)
- Olaf Bull (3)
- Sigbjørn Obstfelder (3)
- Snorre Sturlason (3)
Nøkkelord
396 treff
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Når verden med sin glede sviker (utdrag)Her kan du lese diktet Når verden med sin glede sviker av forfatteren Dorothe Engelbretsdotter.Her kan du lese diktet Når verden med sin glede sviker av forfatteren Dorothe Engelbretsdotter.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Kan speilet tale?Her kan du lese diktet Kan speilet tale? av forfatter Sigbjørn Obstfelder.Her kan du lese diktet Kan speilet tale? av forfatter Sigbjørn Obstfelder.
-
Halloween
Gente 8–10
Læringsløp
Draw a monsterTegn og skriv om et monster til Halloween.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
FullbyrdelsenHer kan du lese diktet Fullbyrdelsen av forfatteren Nordahl Grieg.Her kan du lese diktet Fullbyrdelsen av forfatteren Nordahl Grieg.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva er en god kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Husk lånekortet!
Fabel 1–4
Artikkel
Lær om: SpørreordTekst med oppgaver i temaet "Husk lånekortet!"Tekst med oppgaver i temaet "Husk lånekortet!"
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rekkefølge i ord og setningerOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Hva er en superhelt?
Fabel 1–4
Læringsløp
Hva er en superhelt?Læringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
LerkaHer kan du lese diktet Lerka av forfatter Per Sivle.Her kan du lese diktet Lerka av forfatter Per Sivle.
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rare reglerAktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Skriv eventyr
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv eventyrLæringsløp om eventyrLæringsløp om eventyr
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
SjøfuglenHer kan du lese diktet Sjøfuglen av forfatteren Johan Sebastian Welhaven.Her kan du lese diktet Sjøfuglen av forfatteren Johan Sebastian Welhaven.
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kongen befalerAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kan dere lese en kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Bestem variablene og skriv en kodeOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Stemmer setningene?Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".