Hopp til hovedinnhold

Søk

314 treff

  • Min læring

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Min læring

    Avsluttende læringsløp om temaet superhelterAvsluttende læringsløp om temaet superhelter

  • Skriv om en ny superhelt

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skriv om en ny superhelt

    Læringsløp om en superheltLæringsløp om en superhelt

    Fabeldyret skriver.
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Brett papirfly

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Lese Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Lese

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Lese

    Vi øver på å lese.

    Thumbnail.
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å følge en oppskrift

    Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius styrer er robot med en fjernkontroll.
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Løkker

    Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hvis jeg trykker på knappen, så ...

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Herbert og hunden

    Quest 1–4

    Læringsløp

    Herbert og hunden

    Læringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter

    En mann med briller, sort kappe og oransje drakt roper.
  • Min læring

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Min læring

    Læringsløp i Fabel 3Læringsløp i Fabel 3

    Fabeldyret sitter på noen bøker.