Hopp til hovedinnhold

Søk

320 treff

  • Nouns

    Quest 1–4

    Læringsløp

    Spin the Noun Wheel - It Is a ...

    Lykkehjul med substantivLykkehjul med substantiv

    Lykkehjul
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Skrive

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skrive

    Vi øver på å skrive.

    Thumbnail.
  • Halloween

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Draw a monster

    Tegn og skriv om et monster til Halloween.

    Thumbnail.
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hva er en god kode?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Quest 1–4

    Quest 1–4

    Artikkel

    Shake Breaks

    Ta en pause med Markus Bailey og Shake breaks! Ta en pause med Markus Bailey og Shake breaks!

    Markus Bailey og en stor gjeng med barn som alle har armene i været og roper.
  • Husk lånekortet!

    Fabel 1–4

    Artikkel

    Lær om: Spørreord

    Tekst med oppgaver i temaet "Husk lånekortet!"Tekst med oppgaver i temaet "Husk lånekortet!"

    Thumbnail.
  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rekkefølge i ord og setninger

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Hva er en superhelt?

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Hva er en superhelt?

    Læringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter

    Superwoman-figur. Superwoman har på seg en drakt som nesten er som en badedrakt. Hun har sort langt hår og et pannebånd i gull.
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rare regler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Skriv eventyr

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Skriv eventyr

    Læringsløp om eventyrLæringsløp om eventyr

    Thumbnail.
  • Å bruke variabler

    Store spørsmål 8–10

    Læringsløp

    Tegn en firkant

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

    oppgaver
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Kongen befaler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Kan dere lese en kode?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Bestem variablene og skriv en kode

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Stemmer setningene?

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag en kode til et romvesen

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag overskrifter

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Forklar veien til toalettet

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".