Fag
- Norsk (104)
- Engelsk (68)
- Matematikk (51)
- Sosialkunnskap (23)
- Spansk (13)
- Tverrfaglig (9)
- KRLE (7)
- Religion og etikk (5)
Trinn
- 1. trinn (217)
- 2. trinn (217)
- 3. trinn (217)
- 4. trinn (217)
- Vg1 (167)
- Vg2 (167)
- Vg3 (167)
- 10. trinn (53)
- 8. trinn (53)
- 9. trinn (53)
- 5. trinn (31)
- 6. trinn (31)
- 7. trinn (31)
Nøkkelord
217 treff
-
Min læring
Fabel 1–4
Læringsløp
Min læringAvsluttende læringsløp om temaet superhelterAvsluttende læringsløp om temaet superhelter
-
Skriv om en ny superhelt
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv om en ny superheltLæringsløp om en superheltLæringsløp om en superhelt
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Brett papirflyAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseLese Vi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å følge en oppskriftLæringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkker
Matemagisk 1–4
Læringsløp
LøkkerArtikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hvis jeg trykker på knappen, så ...Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Herbert og hunden
Quest 1–4
Læringsløp
Herbert og hundenLæringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter
-
Min læring
Fabel 1–4
Læringsløp
Min læringLæringsløp i Fabel 3Læringsløp i Fabel 3