Fag
- Engelsk (6088)
- Norsk (5727)
- Matematikk (3871)
- Spansk (2430)
- Naturfag (2150)
- Tysk (1416)
- Helse- og oppvekstfag (1208)
- KRLE (1160)
- Samfunnsfag (1007)
- Tverrfaglig (876)
- Sosialkunnskap (792)
- Religion og etikk (771)
- Samfunnskunnskap (248)
- Fransk (238)
- Kjemi (199)
Trinn
- 10. trinn (3617)
- 8. trinn (3617)
- 9. trinn (3617)
- 5. trinn (2466)
- 6. trinn (2466)
- 7. trinn (2466)
- 1. trinn (2305)
- 2. trinn (2305)
- 3. trinn (2292)
- 4. trinn (2292)
- Vg2 (1927)
- Vg1 (1891)
- Vg3 (802)
Forfatter
- Joakim Broch Heimstad (5)
- Joakim Borch Heimstad (4)
- Margrethe Aas Johnsen (4)
- Klaus Mann (3)
- Wolfgang Borchert (3)
- Wilhelm Busch (2)
- #wtf?! – Wissen, Thesen, Fakten (1)
- Ane Christiansen (1)
- Anne Tveit (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Benjamin Bigl (1)
- Demian Vitanza (1)
- Kapittel 13 (1)
- Kereen Getten (1)
- Liv Guldal (1)
Nøkkelord
6458 treff
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data RM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Geometri BA
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
PytagorassetningenI denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
FormlikhetI denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G23–G26I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.
-
Siffer og tall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte - Vi sorterer tallVi snakker om matematikk.
-
Verdi
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva har størst verdi?Hva har størst verdi og hvorfor?
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fordel toermengderOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Ulikheter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Sett inn riktig tallNøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".