Fag
Trinn
- Vg3 (3)
- 1. trinn (1)
- 10. trinn (1)
- 2. trinn (1)
- 3. trinn (1)
- 4. trinn (1)
- 5. trinn (1)
- 6. trinn (1)
- 7. trinn (1)
- 8. trinn (1)
- 9. trinn (1)
Forfatter
- Lucy Hermoza (52)
- Ane Christiansen (4)
- Wolfgang Borchert (4)
- Klaus Mann (3)
- Arnulf Øverland (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Nils H. Korsvoll (2)
- Olav Hove (2)
- Vebjørn Horsfjord (2)
- Wilhelm Busch (2)
- #wtf?! – Wissen, Thesen, Fakten (1)
- Agnes Ravatn (1)
- Agnete Andersen Bueie (1)
- Amalie Skram (1)
- Andreas Føllesdal (1)
4 treff
-
Kjønn og seksualitet i Bibelen og Koranen
Religion og etikk
Læringsløp
Skeiv teologi: Frigjering og kjønnsmangfaldPå nittitalet kom den såkalla tredje feministiske bølgja, som utfordra sjølve ideen om kjønn og todelinga mellom kvinner og menn. Ein viktig person her er filosofen Judith Butler, som argumenterer for at kjønn er performativt; det vil seie at kjønn er noko ein gjer, noko ein utfører, ikkje noko ein er.
-
Til lærer
Åpne ressurser
Artikkel
Kritisk tenkning om karikaturerBør det være lov å trykke karikaturer av profeten Muhammed? Er det viktig å gjøre det? Bør man helst la være? Er demonstrasjoner mot karikaturer et angrep på ytringsfriheten? Når noen blir drept for å ha vist fram karikaturer, er det da riktig å vise flere, eller gir det grunn til å være mer forsiktig?
-
Kjønn og seksualitet i Bibelen og Koranen
Religion og etikk
Læringsløp
Å vere kvinne i dagÅ vere kvinne i dag er på fleire vis noko anna enn å vere kvinne for to hundre år sidan. Dette gjeld òg innanfor trusliv og religionar. Kvinner er til stades på fleire arenaer, har fleire roller og er i mange samanhengar tydelegare likestilte med menn. Naturleg nok, vil mange seie. Biletet ovanfor er av medlemmar i gruppa Women of the Wall ved Vestmuren, 5. desember 2021. Dei er samla rundt ein torarull, som dei har smugla inn i samband med bøn. Kvinner har ikkje lov til å lese frå Toraen på denne staden. Gruppa har lenge kjempa for likestilling ved muren.
-
Til læreren
Religion og etikk
Artikkel
Eksistensielle spørsmål og svarRefleksjon over eksistensielle spørsmål og svar er både et kjerneelement og et kompetansemål i den nye læreplanen i Religion og etikk-faget. Hva betyr det, hvilke spørsmål bør vi utforske, og hva er formålet?