Fag
- Engelsk (6688)
- Norsk (5992)
- Matematikk (4186)
- Spansk (2479)
- Naturfag (2154)
- Tysk (1502)
- Helse- og oppvekstfag (1208)
- KRLE (1163)
- Samfunnsfag (1050)
- Sosialkunnskap (896)
- Tverrfaglig (876)
- Religion og etikk (771)
- Psykologi (497)
- Kjemi (393)
- Informasjonsteknologi (292)
Trinn
- 10. trinn (4286)
- 8. trinn (4286)
- 9. trinn (4286)
- 5. trinn (3491)
- 6. trinn (3491)
- 7. trinn (3491)
- Vg1 (2985)
- 1. trinn (2828)
- 2. trinn (2828)
- 3. trinn (2815)
- 4. trinn (2764)
- Vg2 (2607)
- Vg3 (1433)
Forfatter
- Anne Tveit (71)
- Liv Guldal (67)
- Lars Gunnar Lingås (37)
- Lucy Hermoza (21)
- Cathrine Borchsenius (17)
- Ane Stavrum (16)
- Mette Haraldsen (9)
- Jorunn Brække Ytrelid (8)
- Joakim Broch Heimstad (5)
- Olaug Strand (5)
- Joakim Borch Heimstad (4)
- Margrethe Aas Johnsen (4)
- Mari Eggen Sager (4)
- Alf Tomas Tønnessen (3)
- Jo Nesbø (3)
Nøkkelord
9471 treff
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, write and translateIngress
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, Write and TranslateIngress
-
Verbs
Targets
Artikkel
The Present TenseInteractive task: the Present Tense
-
Determiners
Targets
Artikkel
A or anInteractiv task: A or an
-
1 Das bin ich
Momente 1
Læringsløp
Neu hier?Her finner du oppgaver til teksten i boka. Her finner du oppgaver til teksten i boka.
-
1 Das bin ich
Momente 1
Læringsløp
Ich heiße PaulHer finner du oppgaver til teksten i boka. Her finner du oppgaver til teksten i boka.
-
Learn the Words
Quest 1–4
Artikkel
Fun in the ParkIngress
-
Learn the Words
Quest 1–4
Artikkel
My Home and FamilyIngress
-
Time to Laugh
Quest 1–4
Innholdspakke
Time to LaughSamling med vitser.
-
Learn the Words
Quest 1–4
Artikkel
My SchoolIngress
-
Portfolio
Momente 1
Artikkel
Ich hätte gernLag et kapittel i Mein Portfolio som du kaller Ich hätte gern . Skriv en dialog om to venner som er på kafé. De bestiller mat, betaler og snakker sammen om det de bestiller og spiser.
-
Too White Awards?
Scope 1–2
Læringsløp
Task 6: DebateGo through your notes from the previous tasks and come up with at least one statement you would like to discuss based on what you have learned from doing this activity. Follow the steps on pp. 20-21 in Scope 1 . Good luck!
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video