Fag
- Engelsk (3257)
- Norsk (2650)
- Matematikk (1431)
- Naturfag (1262)
- Tverrfaglig (845)
- Samfunnsfag (761)
- Tysk (640)
- Psykologi (483)
- Spansk (393)
- Historie (292)
- Informasjonsteknologi (292)
- KRLE (278)
- Kjemi (194)
- Fysikk (156)
- Kunst og håndverk (156)
Trinn
- 2. trinn (7137)
- 1. trinn (7136)
- 3. trinn (7123)
- 8. trinn (7116)
- 10. trinn (7111)
- 9. trinn (7111)
- 4. trinn (7071)
- 5. trinn (5564)
- 6. trinn (5564)
- 7. trinn (5564)
- Vg1 (5071)
- Vg2 (4216)
- Vg3 (2475)
Forfatter
- Ukjent Forfatter (21)
- Henrik Ibsen (17)
- Henrik Wergeland (11)
- Alexander Kielland (7)
- Demian Vitanza (7)
- Johan Sebastian Welhaven (7)
- Asbjørnsen og Moe (6)
- Bjørnstjerne Bjørnson (6)
- Camilla Collett (6)
- Ivar Aasen (6)
- Arnulf Øverland (5)
- Ludvig Holberg (4)
- Mari Eggen Sager (4)
- Alf Tomas Tønnessen (3)
- Amalie Skram (3)
Nøkkelord
8038 treff
-
4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)
Stages 8–10
Video
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Forstår du?Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
FørforståelseOppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Forstår du?Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Lytt!Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Lytt!Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Forstår du?Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Forstår du?Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Forstår du?Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Forstår du?Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Forstår du?Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
FørforståelseOppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
FørforståelseOppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
FørforståelseOppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
FørforståelseOppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Forstår du?Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Ser du mønsteret?Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Forstår du?Oppgaver
-
Oppgaver
På høyden
Artikkel
Ser du mønsteret?Oppgaver
-
Too White Awards?
Scope 1–2
Læringsløp
Task 6: DebateGo through your notes from the previous tasks and come up with at least one statement you would like to discuss based on what you have learned from doing this activity. Follow the steps on pp. 20-21 in Scope 1 . Good luck!