Fag
- Engelsk (5176)
- Norsk (3142)
- Matematikk (2376)
- Naturfag (2195)
- Spansk (1639)
- Tysk (1525)
- Helse- og oppvekstfag (1210)
- Samfunnsfag (1014)
- Tverrfaglig (845)
- Psykologi (497)
- Kjemi (395)
- KRLE (316)
- Historie (292)
- Informasjonsteknologi (292)
- Samfunnskunnskap (249)
Trinn
- 10. trinn (5682)
- 8. trinn (5682)
- 9. trinn (5682)
- Vg1 (4771)
- 5. trinn (4555)
- 6. trinn (4555)
- 7. trinn (4555)
- 1. trinn (4399)
- 2. trinn (4399)
- 3. trinn (4383)
- 4. trinn (4382)
- Vg2 (1275)
- Vg3 (970)
Forfatter
- Anne Tveit (90)
- Liv Guldal (87)
- Lars Gunnar Lingås (45)
- Cathrine Borchsenius (28)
- Lucy Hermoza (21)
- Ane Stavrum (18)
- Mette Haraldsen (10)
- Olaug Strand (6)
- Joakim Broch Heimstad (5)
- Joakim Borch Heimstad (4)
- Margrethe Aas Johnsen (4)
- Mari Eggen Sager (4)
- Alf Tomas Tønnessen (3)
- Jo Nesbø (3)
- Marianne (3)
Nøkkelord
10611 treff
-
4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)
Stages 8–10
Video
-
Fordypningsstoff, podkast og filmer
Helse- og oppvekstfag
Video
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data RM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Geometri BA
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
PytagorassetningenI denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen.
-
Geometri DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
FormlikhetI denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G23–G26I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, write and translateIngress
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, Write and TranslateIngress
-
Verbs
Targets
Artikkel
The Present TenseInteractive task: the Present Tense
-
Determiners
Targets
Artikkel
A or anInteractiv task: A or an
-
6 Sannsynlighet
Matematikk S1
Video
-
Filmer til kapittel 6
Matematikk R1
Video
-
Filmer til kapittel 3
Matematikk S1
Video
-
Too White Awards?
Scope 1–2
Læringsløp
Task 6: DebateGo through your notes from the previous tasks and come up with at least one statement you would like to discuss based on what you have learned from doing this activity. Follow the steps on pp. 20-21 in Scope 1 . Good luck!
-
Archive
Scope 1–2
Video