Hopp til hovedinnhold

Søk

8026 treff

  • Innhente og framstille data HS

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Innhente og framstille data IM

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Innhente og framstille data DT

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Innhente og framstille data RM

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Geometri BA

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Pytagorassetningen

    I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. 

  • Geometri FD

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Målestokk

    I denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.

  • Geometri IM

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Formlikhet

    I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.

  • Geometri FD

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgavene G23–G26

    I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.

  • Antallet 0

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Vi øver

    Vi øver på matematikk.

  • Antallet 7

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

  • Antallet 7

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Skrive 7

    Vi skriver 7.

  • Firkantet form

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Oppgave 3

    Vi sporer flateformer.

  • Plassverdi – enere og tiere

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Plassverdi – enere og tiere

    Plassverdi – enere og tiere.

  • Å hoppe på tallinja

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Når møtes de?

    Vi øver på å hoppe på tallinja.

  • Å regne på tallinja

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Addisjon på tallinja

    Vi øver på å addere med tallinja.

  • Siffer og tall

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Snakke matte - Vi sorterer tall

    Vi snakker om matematikk.

  • Verdi

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hva har størst verdi?

    Hva har størst verdi og hvorfor?

  • 2-gangen

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Fordel toermengder

    Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"

  • Antallet 6

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

  • Ulikheter

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Sett inn riktig tall

    Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".