Fag
- Engelsk (5146)
- Norsk (3140)
- Matematikk (2371)
- Naturfag (2184)
- Spansk (1626)
- Tysk (1507)
- Helse- og oppvekstfag (1208)
- Samfunnsfag (1010)
- Tverrfaglig (859)
- Psykologi (497)
- Kjemi (393)
- KRLE (315)
- Informasjonsteknologi (292)
- Historie (290)
- Samfunnskunnskap (248)
Trinn
- 10. trinn (5076)
- 8. trinn (5076)
- 9. trinn (5076)
- 1. trinn (3698)
- 2. trinn (3698)
- 3. trinn (3685)
- 4. trinn (3635)
- 5. trinn (3325)
- 6. trinn (3325)
- 7. trinn (3325)
- Vg2 (2427)
- Vg1 (1979)
- Vg3 (1180)
Forfatter
- Jorunn Brække Ytrelid (8)
- Joakim Broch Heimstad (5)
- Joakim Borch Heimstad (4)
- Margrethe Aas Johnsen (4)
- Stine Karin Heiseldal (4)
- Klaus Mann (3)
- Line Engstrøm (3)
- Wolfgang Borchert (3)
- Anne Céline Ruel Mjåland (2)
- Anne-Celine Ruel Mjåland (2)
- Arnulf Øverland (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Nils H. Korsvoll (2)
- Olav Hove (2)
- Vebjørn Horsfjord (2)
Nøkkelord
6789 treff
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data RM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Geometri BA
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
PytagorassetningenI denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
FormlikhetI denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G23–G26I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.
-
6 Sannsynlighet
Matematikk S1
Video
-
Filmer til kapittel 6
Matematikk R1
Video
-
Filmer til kapittel 3
Matematikk S1
Video
-
1 Das bin ich
Momente 1
Læringsløp
Neu hier?Her finner du oppgaver til teksten i boka. Her finner du oppgaver til teksten i boka.
-
1 Das bin ich
Momente 1
Læringsløp
Ich heiße PaulHer finner du oppgaver til teksten i boka. Her finner du oppgaver til teksten i boka.
-
Portfolio
Momente 1
Artikkel
Ich hätte gernLag et kapittel i Mein Portfolio som du kaller Ich hätte gern . Skriv en dialog om to venner som er på kafé. De bestiller mat, betaler og snakker sammen om det de bestiller og spiser.
-
Til lærer
Psykologi 1–2
Artikkel
SpeeddateOppgaven kan brukes til å øve til en prøve, repetisjon av fagstoff, jobbe med oppgaver sammen (da kan de sitte og skrive) eller diskutere for og imot en påstand.
-
Til lærer
Psykologi 1–2
Artikkel
Fluesmekkeren – om kommunikasjonDenne metoden egner seg godt til repetisjon eller øving til en prøve/vurdering. Her finner du aktuelle spørsmål og svar tilpasset kapittel 4 Hvordan kommunisere ?
-
Temaer
Momente 1
Artikkel
StädteKennst du Städte in Deutschland, Österreich oder in der Schweiz? Welche Sehenswürdigkeiten gibt es dort? Hast du eine Lieblingsstadt? In welche Stadt möchtest du mal fahren?
-
Temaer
Momente 1
Artikkel
HeimatErzähl von deinem Heimatort. Wofür ist deine Stadt, dein Dorf, deine Gemeinde, deine Region bekannt? Was kann man dort machen? Was machst du gern?
-
Temaer
Momente 1
Artikkel
MärchenWas siehst du auf dem Bild? Was passiert? Kannst du dieses Märchen nacherzählen ( gjenfortelle )? Oder ein anderes Märchen? Wer hat die bekannten deutschen Märchen aufgeschrieben?
-
Temaer
Momente 1
Artikkel
LiebeErzähl von ... deinem festen Freund oder deiner festen Freundin, oder dem perfekten Jungen /Mädchen, oder einem Liebespaar aus einem Buch oder einem Film.