Fag
- Engelsk (6646)
- Norsk (5813)
- Matematikk (4116)
- Spansk (2454)
- Naturfag (2262)
- Tysk (1481)
- Helse- og oppvekstfag (1208)
- KRLE (1173)
- Samfunnsfag (1063)
- Religion og etikk (914)
- Sosialkunnskap (896)
- Tverrfaglig (889)
- Psykologi (497)
- Kjemi (392)
- Historie (294)
Trinn
- 10. trinn (7381)
- 8. trinn (7381)
- 9. trinn (7381)
- 5. trinn (4823)
- 6. trinn (4823)
- 7. trinn (4823)
- Vg1 (4620)
- 1. trinn (4616)
- 2. trinn (4616)
- 3. trinn (4603)
- 4. trinn (4602)
- Vg2 (2317)
- Vg3 (1218)
Forfatter
- Anne Tveit (72)
- Liv Guldal (68)
- Lars Gunnar Lingås (37)
- Lucy Hermoza (21)
- Cathrine Borchsenius (17)
- Ane Stavrum (16)
- Mette Haraldsen (9)
- Alexander H. Sandtorv (6)
- Olaug Strand (5)
- Mari Eggen Sager (4)
- Stine Karin Heiseldal (4)
- Alf Tomas Tønnessen (3)
- Jo Nesbø (3)
- Klaus Mann (3)
- Line Engstrøm (3)
Nøkkelord
14858 treff
-
4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)
Stages 8–10
Video
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data RM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Geometri BA
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
PytagorassetningenI denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
FormlikhetI denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G23–G26I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, write and translateIngress
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, Write and TranslateIngress
-
Verbs
Targets
Artikkel
The Present TenseInteractive task: the Present Tense
-
Determiners
Targets
Artikkel
A or anInteractiv task: A or an
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.