Hopp til hovedinnhold

Søk

3108 treff

  • Innhente og framstille data HS

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Innhente og framstille data IM

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Innhente og framstille data DT

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Innhente og framstille data RM

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Geometri BA

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Pytagorassetningen

    I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. 

  • Geometri FD

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Målestokk

    I denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.

  • Geometri IM

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Formlikhet

    I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.

  • Geometri FD

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgavene G23–G26

    I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.

  • Addisjon med omgruppering

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Vi øver 2

    Oppgaver til omgruppering med tosifrede tall uten tierovergang.

  • Matemagisk 1–4

    Matemagisk 1–4

    Artikkel

    FN-dagen

    Hvor ulike er vi egentlig?

    Syv mennesker i ulike aldre står sammen og ser mot oss. De smiler og ler. Rundt menneskene er det flere hvite duer.
  • Binære tall IM

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Bits og bytes

    I løpet av dagen i dag vil du mest sannsynlig forholde deg til digital informasjon. Kanskje du tar et bilde med mobilen, sender en melding, lagrer en fil eller søker på internett.

  • Binære tall EL

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Bits og bytes

    I løpet av dagen i dag vil du mest sannsynlig forholde deg til digital informasjon. Kanskje du tar et bilde med mobilen, sender en melding, lagrer en fil eller søker på internett.

  • Geometri DT

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgavene G30–G35

    I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.

  • Geometri FD

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgavene G30–G35

    I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.

  • Innhold

    Musikk 1–7

    Video

  • Rapp med rim

    Musikk 1–7

    Læringsløp

    Rapp med rim

    Læringsløp i musikkLæringsløp i musikk

  • Rapp med rim

    Musikk 1–7

    Læringsløp

    Lag en rapp-tekst

    Oppgave i læringsløpet "Rapp med rim"Oppgave i læringsløpet "Rapp med rim"

  • Innhente og framstille data HS

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 3

    I denne oppgaven skal du lage et sektordiagram. Du kan få hjelp ved å se på eksempel 2.

  • Innhente og framstille data TP

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 3

    I denne oppgaven skal du lage et sektordiagram. Du kan få hjelp ved å se på eksempel 2.

  • Binære tall IM

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Fra titallsystemet til totallsystemet

    Vi kan bruke en tabell for å oversette tall fra titallsystemet til totallsystemet.