Fag
- Engelsk (5994)
- Norsk (5656)
- Spansk (2408)
- Naturfag (2119)
- Matematikk (1980)
- Tysk (1402)
- Helse- og oppvekstfag (1176)
- Samfunnsfag (1016)
- KRLE (893)
- Tverrfaglig (840)
- Sosialkunnskap (788)
- Religion og etikk (607)
- Samfunnskunnskap (247)
- Fransk (238)
- Kjemi (197)
Trinn
- 10. trinn (2589)
- 8. trinn (2589)
- 9. trinn (2589)
- 5. trinn (1939)
- 6. trinn (1939)
- 7. trinn (1939)
- 1. trinn (1287)
- 2. trinn (1287)
- 3. trinn (1274)
- 4. trinn (1224)
- Vg2 (1059)
- Vg3 (1008)
- Vg1 (811)
Forfatter
- Arnulf Øverland (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Olav Hove (2)
- Andreas Føllesdal (1)
- Anne Tveit (1)
- Asbjørn Dyrendal (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Dana Manouchehri (1)
- Faglig ansvarleg: Miljødirektoratet (1)
- Liv Guldal (1)
- Martine Svanevik (1)
- PJ Harvey (1)
- Simon Stranger (1)
- Tonje Gauslaa Sivertzen (1)
- Vebjørn Horsfjord (1)
Nøkkelord
3018 treff
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data RM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Geometri BA
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
PytagorassetningenI denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
FormlikhetI denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G23–G26I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.
-
Addisjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øver 2Oppgaver til omgruppering med tosifrede tall uten tierovergang.
-
Matemagisk 1–4
Matemagisk 1–4
Artikkel
FN-dagenHvor ulike er vi egentlig?
-
Binære tall IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Bits og bytesI løpet av dagen i dag vil du mest sannsynlig forholde deg til digital informasjon. Kanskje du tar et bilde med mobilen, sender en melding, lagrer en fil eller søker på internett.
-
Binære tall EL
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Bits og bytesI løpet av dagen i dag vil du mest sannsynlig forholde deg til digital informasjon. Kanskje du tar et bilde med mobilen, sender en melding, lagrer en fil eller søker på internett.
-
Geometri DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G30–G35I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G30–G35I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 3I denne oppgaven skal du lage et sektordiagram. Du kan få hjelp ved å se på eksempel 2.
-
Innhente og framstille data TP
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 3I denne oppgaven skal du lage et sektordiagram. Du kan få hjelp ved å se på eksempel 2.
-
Binære tall IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Fra titallsystemet til totallsystemetVi kan bruke en tabell for å oversette tall fra titallsystemet til totallsystemet.
-
Geometri DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G36–G39I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.
-
Forhold
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene 1–3I disse oppgavene skal du regne med ulike papirformater.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G19 og G20: Beregning av arealI disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.