Hopp til hovedinnhold

Søk

7294 treff

  • Oppstart

    Del av læringsløpet "Hva mener du?" i Fabel 2.

  • Aktiviteter

    Del av læringsløpet "Hva mener du?" i Fabel 2.

  • Qu'est-ce que tu as fait pendant les vacances ?

    Salut 8–10

    Artikkel

    Ma ville

    Skriv en tekst i Mon journal hvor du forteller om stedet der du bor. Hvordan ser det ut? Er det en storby med parker eller en liten bygd med jorder og skog? Fortell også om klimaet. Du kan bruke tittelen Ma ville eller Mon village .

  • Qu'est-ce que tu as fait pendant les vacances ?

    Salut 8–10

    Artikkel

    Mes vêtements préférés

    Skriv en tekst i Mon journal der du sier noe om din klesstil. Bruk tekstene om Gabriel og Imane til inspirasjon. Du kan bruke tittelen Mes vêtements préférés .

  • En pleine forme !

    Salut 8–10

    Artikkel

    Lettre à ma famille d'accueil

    Skriv en tekst i Mon journal der du forestiller deg at du skal på utveksling til Frankrike.

  • En pleine forme !

    Salut 8–10

    Artikkel

    Lève-toi et chante !

    Reis dere alle sammen, syng med og mim sangen Si tu as d'la joie au cœur (melodi: Er du veldig glad og vet det). Teksten får du av læreren.

  • Regnestrategier

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Multiplikasjon

    Hvilke regnestrategier velger du når du multipliserer? Argumenter for valgene dine, og forklar de ulike regnemåter.

  • Lydfiler

    Salut 8–10

    Innholdspakke

    Lydfiler

    Her finner du lydfiler til Salut 8.

  • Negative tall

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Addisjon og subtraksjon

    Her lærer du å legge til og trekke fra negative tall.

  • Skrive

    Del av læringsløpet "Hva mener du?" i Fabel 2.

  • Negative tall

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Hva er negative tall?

    De negative tallene ligger til venstre for 0 på tallinja.

  • Grunnleggende sannsynlighet

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Sannsynligheten for en hendelse

    Kort fortalt En hendelse består av ett eller flere utfall. Du trekker ett kort fra en kortstokk. Et eksempel på et mulig utfall er at du trekker hjerter ess. Et eksempel på en hendelse er at du trekker en hjerter.

  • Figurtall

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å utforske mønstre 2

    Å utforske mønstre.

  • Innhente og framstille data HS

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Innhente og framstille data IM

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Innhente og framstille data DT

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Innhente og framstille data RM

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Oppgave 2

    I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1. 

  • Geometri BA

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Pytagorassetningen

    I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. 

  • Geometri DT

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Målestokk

    I denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.

  • Geometri FD

    Matematikk for yrkesfag P

    Læringsløp

    Målestokk

    I denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.