Hopp til hovedinnhold

Søk

65 treff

  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å følge en oppskrift

    Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius styrer er robot med en fjernkontroll.
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Løkker

    Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hvis jeg trykker på knappen, så ...

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å bruke variabler

    Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".

    Robot med røde støvler.
  • 6 Sannsynlighet

    Matematikk 2P

    Video

  • Å bruke variabler

    Store spørsmål 8–10

    Læringsløp

    Tegn en firkant

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

    oppgaver
  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rekkefølge i ord og setninger

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rare regler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Bestem variablene og skriv en kode

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Stemmer setningene?

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag en kode til et romvesen

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag overskrifter

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Forklar veien til toalettet

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag setninger

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Fullfør setningene

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Led roboten i mål

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rett opp i koden

    Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å styre hva som skal skje

    Læringsløp om styring med vilkår, i temaet "Programmering".Læringsløp om styring med vilkår, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius vinker til roboten og sier "hallo". Roboten vinker tilbake og sier "hei"
  • 6 Sannsynlighet

    Momente 2

    Video

  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Vilkår i kortspillet krig

    Snakke matte fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen