Hopp til hovedinnhold

Søk

6 treff

  • Terminprøve 9. trinn vår 2023

    Terminprøver

    Læringsløp

    Ungdomsfødsel

    Hva forbinder du med ordene fødsel og ungdomstid ?Hva forbinder du med ordene fødsel og ungdomstid ?

    En ung gutt uten klær, med et usikkert ansiktsuttrykk og unaturlig store føtter, står i et stort skjell under vannet. To menneskelignende, vennlige havvesener puster henholdsvis liv i han og tilbyr han klær fra hver sin side.
  • Terminprøve 10. trinn vår 2023

    Terminprøver

    Læringsløp

    Ungdomsfødsel

    Hva forbinder du med ordene fødsel og ungdomstid ?Hva forbinder du med ordene fødsel og ungdomstid ?

    En ung gutt uten klær, med et usikkert ansiktsuttrykk og unaturlig store føtter, står i et stort skjell under vannet. To menneskelignende, vennlige havvesener puster henholdsvis liv i han og tilbyr han klær fra hver sin side.
  • Terminprøve 8. trinn vår 2023

    Terminprøver

    Læringsløp

    Ungdomsfødsel

    Hva forbinder du med ordene fødsel og ungdomstid ?Hva forbinder du med ordene fødsel og ungdomstid ?

    En ung gutt uten klær, med et usikkert ansiktsuttrykk og unaturlig store føtter, står i et stort skjell under vannet. To menneskelignende, vennlige havvesener puster henholdsvis liv i han og tilbyr han klær fra hver sin side.
  • Terminprøver høst 23

    Terminprøver

    Artikkel

    Terminprøve 10. trinn høst 2023

    Her finner du filene tilknyttet høstens terminprøve i matematikk. Du kan velge mellom en fleksibel variant og en tradisjonell variant. Les mer om forskjellen i artikkelen.

  • Velkommen til Matemagisk 5–7

    Matemagisk 5–7 Bokstøtte

    Artikkel

    Hvordan fremme utforskende samtaler i matematikk?

    Å bli god på å lede produktive helklassesamtaler er et kraftfullt verktøy for å lykkes med utforsking i klasserommet. Gjennom samtalene ønsker vi å få tak i elevenes tenkning, deres resonnementer og ideer. Å lede denne type samtaler er utfordrende, men øvelse gjør mester!

  • Om Matemagisk

    Matemagisk 8–10

    Artikkel

    Hvordan fremme utforskende samtaler i matematikk?

    Å bli god på å lede produktive helklassesamtaler er et kraftfullt verktøy for å lykkes med utforsking i klasserommet. Gjennom samtalene ønsker vi å få tak i elevenes tenkning, deres resonnementer og ideer. Å lede denne type samtaler er utfordrende, men øvelse gjør mester!