Fag
- Norsk (4030)
- Engelsk (4005)
- Matematikk (3221)
- Naturfag (1237)
- KRLE (1124)
- Tverrfaglig (872)
- Samfunnsfag (768)
- Religion og etikk (744)
- Tysk (569)
- Spansk (457)
- Kunst og håndverk (156)
- Sosialkunnskap (130)
- Mat og helse (102)
- Kroppsøving (31)
- Musikk (27)
Trinn
- 8. trinn (6700)
- 10. trinn (6695)
- 9. trinn (6695)
- 5. trinn (4353)
- 6. trinn (4353)
- 7. trinn (4353)
- 1. trinn (3435)
- 2. trinn (3435)
- 3. trinn (3422)
- 4. trinn (3372)
- Vg1 (2857)
- Vg2 (1810)
- Vg3 (537)
Forfatter
- Arnulf Øverland (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Olav Hove (2)
- Andreas Føllesdal (1)
- Asbjørn Dyrendal (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Dana Manouchehri (1)
- Faglig ansvarleg: Miljødirektoratet (1)
- Kereen Getten (1)
- Martine Svanevik (1)
- PJ Harvey (1)
- Simon Stranger (1)
- Tonje Gauslaa Sivertzen (1)
- Tormod Lien (1)
- Vebjørn Horsfjord (1)
Nøkkelord
- demokrati og medborgerskap (125)
- folkehelse og livsmestring (121)
- utskrift (117)
- elevark (109)
- pdf (105)
- printable (97)
- utforsk (86)
- Folkehelse og livsmeistring (74)
- bærekraftig utvikling (74)
- Livet på jorda (51)
- programmering (47)
- viktige ord (47)
- Ytringsfrihet (44)
- samtale (43)
- kropp og helse (41)
6636 treff
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.
-
Siffer og tall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte - Vi sorterer tallVi snakker om matematikk.
-
Verdi
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva har størst verdi?Hva har størst verdi og hvorfor?
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fordel toermengderOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Ulikheter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Sett inn riktig tallNøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".
-
Stor og liten
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte: stor - større - størstVi snakker om matematikk.
-
Halvparten så mye
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Halvparten så langtVi øver på halvparten så langt.
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Regn utOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Deler av en hel meter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lær om: DesimeterOppgave i læringsløpet "Deler av en hel meter" i teamet "Lengde".Oppgave i læringsløpet "Deler av en hel meter" i teamet "Lengde".
-
Likhetstegn
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Subtraksjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øver 2Oppgaver til subtraksjon med omgruppering, tosifrede ledd.
-
Addisjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øver 2Oppgaver til omgruppering med tosifrede tall uten tierovergang.
-
Matemagisk 1–4
Matemagisk 1–4
Artikkel
FN-dagenHvor ulike er vi egentlig?