Fag
- Engelsk (6088)
- Norsk (5726)
- Matematikk (2944)
- Spansk (2429)
- Naturfag (2163)
- Tysk (1415)
- Helse- og oppvekstfag (1208)
- KRLE (1097)
- Samfunnsfag (1020)
- Tverrfaglig (889)
- Sosialkunnskap (792)
- Religion og etikk (768)
- Samfunnskunnskap (248)
- Fransk (238)
- Kjemi (199)
Trinn
- 10. trinn (3037)
- 8. trinn (3037)
- 9. trinn (3037)
- 1. trinn (2721)
- 2. trinn (2721)
- 3. trinn (2708)
- 4. trinn (2708)
- 5. trinn (1497)
- 6. trinn (1497)
- 7. trinn (1497)
- Vg1 (1093)
- Vg2 (829)
- Vg3 (521)
Forfatter
- Stine Karin Heiseldal (4)
- Line Engstrøm (3)
- Anne Céline Ruel Mjåland (2)
- Anne-Celine Ruel Mjåland (2)
- Anne Tveit (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Kazu Kibuishi (1)
- Liv Guldal (1)
- av Janne Aasebø Johnsen (1)
Nøkkelord
5087 treff
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data RM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Geometri BA
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
PytagorassetningenI denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
FormlikhetI denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G23–G26I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Addisjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øver 2Oppgaver til omgruppering med tosifrede tall uten tierovergang.
-
Matemagisk 1–4
Matemagisk 1–4
Artikkel
FN-dagenHvor ulike er vi egentlig?
-
Store spørsmål 1-4
Store spørsmål 1-4
Artikkel
FN-dagenHvor ulike er vi egentlig?
-
Binære tall IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Bits og bytesI løpet av dagen i dag vil du mest sannsynlig forholde deg til digital informasjon. Kanskje du tar et bilde med mobilen, sender en melding, lagrer en fil eller søker på internett.
-
Binære tall EL
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Bits og bytesI løpet av dagen i dag vil du mest sannsynlig forholde deg til digital informasjon. Kanskje du tar et bilde med mobilen, sender en melding, lagrer en fil eller søker på internett.
-
Geometri DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G30–G35I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G30–G35I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.
-
Addisjon og subtraksjon
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matteSnakke matte i læringsløpet Addisjon og subtraksjon i temaet De fire regnearteneSnakke matte i læringsløpet Addisjon og subtraksjon i temaet De fire regneartene
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 3I denne oppgaven skal du lage et sektordiagram. Du kan få hjelp ved å se på eksempel 2.
-
Innhente og framstille data TP
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 3I denne oppgaven skal du lage et sektordiagram. Du kan få hjelp ved å se på eksempel 2.
-
Binære tall IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Fra titallsystemet til totallsystemetVi kan bruke en tabell for å oversette tall fra titallsystemet til totallsystemet.