Fag
- Engelsk (9148)
- Norsk (7723)
- Matematikk (4229)
- Naturfag (3887)
- Spansk (2933)
- Tysk (2439)
- Samfunnsfag (1786)
- Helse- og oppvekstfag (1176)
- KRLE (1131)
- Religion og etikk (970)
- Tverrfaglig (968)
- Fransk (917)
- Sosialkunnskap (869)
- Psykologi (493)
- Kjemi (390)
Trinn
- 5. trinn (3686)
- 6. trinn (3686)
- 7. trinn (3686)
- 10. trinn (3482)
- 8. trinn (3482)
- 9. trinn (3482)
- 1. trinn (3361)
- 2. trinn (3361)
- 3. trinn (3348)
- 4. trinn (3297)
- Vg1 (2918)
- Vg2 (725)
- Vg3 (624)
Forfatter
- Anne Tveit (88)
- Liv Guldal (86)
- Lars Gunnar Lingås (45)
- Synnøve Pettersen (41)
- Felicia Røkaas (38)
- Cathrine Borchsenius (28)
- Lucy Hermoza (20)
- Ane Stavrum (18)
- Mette Haraldsen (10)
- Roald Dahl (7)
- Tonje Gauslaa Sivertzen (7)
- Olaug Strand (6)
- Hege Siri (5)
- Elwyn Brooks White (4)
- Ingvild Vik, journalist (4)
Nøkkelord
12226 treff
-
The Twits
Stages 8–10
Læringsløp
Word PowerInteraktiv oppgave til teksten "The Twits" i Stages 9.
-
My Free Time
Stages 8–10
Læringsløp
VocabularyOppgaver
-
Charlotte's Web
Stages 8–10
Læringsløp
VocabularyOppgave til teksten "Charlotte's Web" i Stages 8.
-
Apartheid
Stages 8–10
Læringsløp
Digital diveTake a digital dive!
-
Powerful Emotions
Stages 8–10
Læringsløp
CrosswordOppgave til teksten "Powerful Emotions" i Stages 9.
-
Sustainable Development
Stages 8–10
Læringsløp
-
4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)
Stages 8–10
Video
-
Fordypningsstoff, podkast og filmer
Helse- og oppvekstfag
Video
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, write and translateIngress
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, Write and TranslateIngress
-
Verbs
Targets
Artikkel
The Present TenseInteractive task: the Present Tense
-
Determiners
Targets
Artikkel
A or anInteractiv task: A or an
-
Time to Laugh
Quest 1–4
Innholdspakke
Time to LaughSamling med vitser.
-
Too White Awards?
Scope 1–2
Læringsløp
Task 6: DebateGo through your notes from the previous tasks and come up with at least one statement you would like to discuss based on what you have learned from doing this activity. Follow the steps on pp. 20-21 in Scope 1 . Good luck!
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video