Fag
- Engelsk (6089)
- Norsk (5727)
- Matematikk (3529)
- Spansk (2429)
- Naturfag (2163)
- Tysk (1416)
- Helse- og oppvekstfag (1208)
- KRLE (1155)
- Samfunnsfag (1020)
- Tverrfaglig (889)
- Sosialkunnskap (792)
- Religion og etikk (783)
- Samfunnskunnskap (248)
- Fransk (238)
- Kjemi (199)
Trinn
- 10. trinn (3393)
- 8. trinn (3393)
- 9. trinn (3393)
- 1. trinn (2799)
- 2. trinn (2799)
- 3. trinn (2786)
- 4. trinn (2736)
- 5. trinn (2627)
- 6. trinn (2627)
- 7. trinn (2627)
- Vg1 (1640)
- Vg2 (1537)
- Vg3 (664)
Forfatter
- Klaus Mann (3)
- Wolfgang Borchert (3)
- Arnulf Øverland (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Olav Hove (2)
- Wilhelm Busch (2)
- #wtf?! – Wissen, Thesen, Fakten (1)
- Andreas Føllesdal (1)
- Ane Christiansen (1)
- Anne Tveit (1)
- Asbjørn Dyrendal (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Benjamin Bigl (1)
- Dana Manouchehri (1)
- Faglig ansvarleg: Miljødirektoratet (1)
Nøkkelord
5998 treff
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data RM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Geometri BA
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
PytagorassetningenI denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
FormlikhetI denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G23–G26I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fordel toermengderOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Ulikheter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Sett inn riktig tallNøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Regn utOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Deler av en hel meter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lær om: DesimeterOppgave i læringsløpet "Deler av en hel meter" i teamet "Lengde".Oppgave i læringsløpet "Deler av en hel meter" i teamet "Lengde".
-
Subtraksjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øver 2Oppgaver til subtraksjon med omgruppering, tosifrede ledd.
-
Addisjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øver 2Oppgaver til omgruppering med tosifrede tall uten tierovergang.
-
1 Das bin ich
Momente 1
Læringsløp
Neu hier?Her finner du oppgaver til teksten i boka. Her finner du oppgaver til teksten i boka.
-
1 Das bin ich
Momente 1
Læringsløp
Ich heiße PaulHer finner du oppgaver til teksten i boka. Her finner du oppgaver til teksten i boka.
-
Portfolio
Momente 1
Artikkel
Ich hätte gernLag et kapittel i Mein Portfolio som du kaller Ich hätte gern . Skriv en dialog om to venner som er på kafé. De bestiller mat, betaler og snakker sammen om det de bestiller og spiser.
-
Matemagisk 1–4
Matemagisk 1–4
Artikkel
FN-dagenHvor ulike er vi egentlig?
-
Temaer
Momente 1
Artikkel
StädteKennst du Städte in Deutschland, Österreich oder in der Schweiz? Welche Sehenswürdigkeiten gibt es dort? Hast du eine Lieblingsstadt? In welche Stadt möchtest du mal fahren?