Fag
- Norsk (3214)
- Matematikk (2251)
- Engelsk (1778)
- Tverrfaglig (872)
- KRLE (861)
- Religion og etikk (749)
- Spansk (165)
- Kunst og håndverk (156)
- Sosialkunnskap (129)
- Mat og helse (102)
- Naturfag (76)
- Samfunnsfag (53)
- Kroppsøving (31)
- Musikk (27)
- Historie (5)
Trinn
- 2. trinn (6877)
- 1. trinn (6876)
- 3. trinn (6865)
- 4. trinn (6814)
- 10. trinn (6210)
- 8. trinn (6210)
- 9. trinn (6210)
- 5. trinn (4540)
- 6. trinn (4540)
- 7. trinn (4540)
- Vg2 (3981)
- Vg1 (3631)
- Vg3 (2051)
Forfatter
- Mari Eggen Sager (4)
- Jo Nesbø (3)
- Arnulf Øverland (2)
- Bobbie Peers (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Nina E. Grøntvedt (2)
- Olav Hove (2)
- Vegard Markhus (2)
- Andreas Føllesdal (1)
- Asbjørn Dyrendal (1)
- Dana Manouchehri (1)
- Ellisiv Solskinnsbakk (1)
- Faglig ansvarleg: Miljødirektoratet (1)
- Gudrun Skretting (1)
- Kazu Kibuishi (1)
Nøkkelord
6879 treff
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.
-
Siffer og tall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte - Vi sorterer tallVi snakker om matematikk.
-
Verdi
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva har størst verdi?Hva har størst verdi og hvorfor?
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fordel toermengderOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Ulikheter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Sett inn riktig tallNøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".
-
Stor og liten
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte: stor - større - størstVi snakker om matematikk.
-
Halvparten så mye
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Halvparten så langtVi øver på halvparten så langt.
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Regn utOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Deler av en hel meter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lær om: DesimeterOppgave i læringsløpet "Deler av en hel meter" i teamet "Lengde".Oppgave i læringsløpet "Deler av en hel meter" i teamet "Lengde".
-
Likhetstegn
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Vinter
Fabel 1–4
Læringsløp
Hva skal ut?Oppgave fra læringsløpet «Vinter».
-
Venner
Fabel 1–4
Læringsløp
OrdbilderOrdbilder fra læringsløpet «Venner».
-
Bokstavene U og G
Fabel 1–4
Læringsløp
Min læringDelen "oppsummering" i læringsløpet U og G i Fabel 1.