Fag
- Norsk (5144)
- Engelsk (4632)
- Matematikk (3380)
- Naturfag (1336)
- KRLE (1108)
- Tverrfaglig (858)
- Religion og etikk (846)
- Samfunnsfag (811)
- Tysk (639)
- Spansk (558)
- Psykologi (483)
- Historie (295)
- Informasjonsteknologi (292)
- Sosialkunnskap (213)
- Kjemi (193)
Trinn
- 10. trinn (4748)
- 8. trinn (4748)
- 9. trinn (4748)
- Vg2 (3260)
- Vg1 (3180)
- 5. trinn (2757)
- 6. trinn (2757)
- 7. trinn (2757)
- 1. trinn (2360)
- 2. trinn (2360)
- 3. trinn (2348)
- 4. trinn (2347)
- Vg3 (710)
Forfatter
- Jorunn Brække Ytrelid (8)
- Agnes Ravatn (1)
- Agnete Andersen Bueie (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Kereen Getten (1)
- Tormod Lien (1)
Nøkkelord
- pdf (105)
- utskrift (105)
- elevark (97)
- printable (97)
- folkehelse og livsmestring (94)
- demokrati og medborgerskap (72)
- Folkehelse og livsmeistring (64)
- programmering (47)
- bærekraftig utvikling (44)
- utforsk (41)
- reflektere (40)
- Programmering (39)
- engelskspråklige land (38)
- matematikk (38)
- regneoppdrag (38)
5637 treff
-
Det metriske systemet
Matemagisk 1–4
Læringsløp
KilovitsLuringen var sulten og gikk til slakteren. – Jeg skulle gjerne hatt en meter med wienerpølse, sa Luringen. – Beklager, vi selger ikke pølse i meter, men i kilo, svarte slakteren. – OK, da tar jeg en kilometer! sa Luringen.
-
Mengder med likt antall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag mengder med klosserOppgave i læringsløpet "Mengder med likt antall" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "Mengder med likt antall" i temaet "Multiplikasjon"
-
Hele og deler av hele
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte: Hvor mange hundredeler?Oppgave i læringsløpet "Hele og deler av hele" i temaet "Tallforståelse".Oppgave i læringsløpet "Hele og deler av hele" i temaet "Tallforståelse".
-
Vil du også lære om omkrets?
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vil du også lære om omkrets?Læringsløpet Omkrets i temaet GeometriLæringsløpet Omkrets i temaet Geometri
-
Mengder med likt antall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hvordan kan elevene sitte?Oppgave i læringsløpet "Mengder med likt antall" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "Mengder med likt antall" i temaet "Multiplikasjon"
-
Ulike representasjoner
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Minus –
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Subtraksjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 1Regneoppgave med omgruppering: 31 minus 25
-
Subtraksjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverPå de neste sidene skal du skrive inn selv.
-
Addisjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverPå de neste sidene skal du skrive inn selv.
-
Hva er multiplikasjon?
Matemagisk 1–4
Læringsløp
TallgåteHvordan kan du gjøre et kjempestort tall om til ingenting?
-
Hundreruta
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Den ødelagte hundrerutaVi gjør aktiviteter med hundrerruta.
-
Trekantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
SporingTegn langs kantene på de trekantede formene og lag trekanter til slutt.
-
Antallet 10
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matteVi snakker om matematikk.
-
Arena 1–4
Arena 1–4
Artikkel
Utforsk refleks i mørketLæringsløp om refleks
-
Antallet 3
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 3Vi skriver tallet 3.Vi skriver tallet 3.
-
Ulike representasjoner
Matemagisk 1–4
Læringsløp
TallgåteOppgave i læringsløpet "Ulike representasjoner" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "Ulike representasjoner" i temaet "Multiplikasjon"
-
Minus –
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte: –Innhold i læringsløpet "Minus –" i temaet "Subtraksjon"Innhold i læringsløpet "Minus –" i temaet "Subtraksjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matteVi snakker om matematikk.
-
Antallet 1
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matteVi snakker om matematikkk.Vi snakker om matematikkk.