Hopp til hovedinnhold

Søk

14490 treff

  • Påvirkning av kroppens signalsystemer

    Solaris 8–10

    Artikkel

    Diskuter – anabole steroider

    Gå inn på ung.no og velg temaet doping. Her kan du lese om anabole steroider. Hva bør ungdom vite om anabole steroider? Skriv ned fem punkter. Kan dopingmidler ha bivirkninger som er spesifikke for jenter? Finn ut litt om jenter og doping.

  • The Twits

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Word Power

    Interaktiv oppgave til teksten "The Twits" i Stages 9.

  • My Free Time

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Vocabulary

    Oppgaver

  • Charlotte's Web

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Vocabulary

    Oppgave til teksten "Charlotte's Web" i Stages 8.

  • Apartheid

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Digital dive

    Take a digital dive!

  • Powerful Emotions

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Crossword

    Oppgave til teksten "Powerful Emotions" i Stages 9.

  • Sustainable Development

    Stages 8–10

    Læringsløp

  • Lydfiler

    Gente 8–10

    Innholdspakke

    Lydfiler

    Her finner du lydfiler til Gente 9.

  • 4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)

    Stages 8–10

    Video

  • Oppgaver

    Ganas 1–2

    Artikkel

    Vokabular – verb

    Oppgave til kapittel 1 i Ganas 1.

  • Oppgaver

    Ganas 1–2

    Artikkel

  • Oppgaver

    Ganas 1–2

    Artikkel

  • The Seasons

    Quest 1–4

    Læringsløp

  • Hello, Goodbye!

    Quest 1–4

    Læringsløp

    My name is Zoom!

    My Name Is - rap

  • Learn the Words

    Quest 1–4

    Artikkel

  • The Weather

    Quest 1–4

    Læringsløp

  • Learn the Words

    Quest 1–4

    Artikkel

  • Time to Laugh

    Quest 1–4

    Innholdspakke

    Time to Laugh

    Samling med vitser.

    Thumbnail.
  • Learn the Words

    Quest 1–4

    Artikkel

    My School

    Ingress

    Thumbnail.
  • Too White Awards?

    Scope 1–2

    Læringsløp

    Task 6: Debate

    Go through your notes from the previous tasks and come up with at least one statement you would like to discuss based on what you have learned from doing this activity. Follow the steps on pp. 20-21 in Scope 1 .  Good luck!