Fag
- Norsk (5859)
- Engelsk (4928)
- Matematikk (3807)
- Spansk (2469)
- Tysk (1473)
- Naturfag (1338)
- KRLE (1141)
- Samfunnsfag (1063)
- Tverrfaglig (889)
- Religion og etikk (879)
- Sosialkunnskap (875)
- Psykologi (497)
- Informasjonsteknologi (292)
- Historie (291)
- Samfunnskunnskap (247)
Trinn
- 10. trinn (6958)
- 8. trinn (6958)
- 9. trinn (6958)
- Vg1 (5807)
- 5. trinn (4549)
- 6. trinn (4549)
- 7. trinn (4549)
- 1. trinn (4125)
- 2. trinn (4125)
- 3. trinn (4113)
- 4. trinn (4111)
- Vg2 (4030)
- Vg3 (1806)
Forfatter
- Lucy Hermoza (52)
- Jorunn Brække Ytrelid (8)
- Alexander H. Sandtorv (6)
- Joakim Broch Heimstad (5)
- Ane Christiansen (4)
- Joakim Borch Heimstad (4)
- Margrethe Aas Johnsen (4)
- Mari Eggen Sager (4)
- Alf Tomas Tønnessen (3)
- Jo Nesbø (3)
- Klaus Mann (3)
- Wolfgang Borchert (3)
- Bobbie Peers (2)
- Erik Mustad (2)
- Nina E. Grøntvedt (2)
Nøkkelord
12636 treff
-
4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)
Stages 8–10
Video
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
Vokabular – verbOppgave til kapittel 1 i Ganas 1.
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
Personlig pronomen i setningerIngress
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
-
6 Sannsynlighet
Matematikk S1
Video
-
Filmer til kapittel 6
Matematikk R1
Video
-
Demonstrasjonsforsøk
Kjemi 1
Video
-
Filmer til kapittel 3
Matematikk S1
Video
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.
-
Siffer og tall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte - Vi sorterer tallVi snakker om matematikk.
-
Verdi
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva har størst verdi?Hva har størst verdi og hvorfor?
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fordel toermengderOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Ulikheter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Sett inn riktig tallNøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".