Fag
- Engelsk (6516)
- Norsk (5391)
- Matematikk (4006)
- Naturfag (2247)
- Spansk (1790)
- Tysk (1482)
- Helse- og oppvekstfag (1208)
- KRLE (1119)
- Samfunnsfag (1050)
- Religion og etikk (864)
- Tverrfaglig (845)
- Psykologi (497)
- Kjemi (392)
- Historie (295)
- Informasjonsteknologi (292)
Trinn
- 10. trinn (4769)
- 8. trinn (4769)
- 9. trinn (4769)
- 5. trinn (3104)
- 6. trinn (3104)
- 7. trinn (3104)
- Vg1 (3008)
- 1. trinn (2781)
- 2. trinn (2781)
- 3. trinn (2768)
- 4. trinn (2768)
- Vg2 (906)
- Vg3 (679)
Forfatter
- Anne Tveit (90)
- Liv Guldal (87)
- Lars Gunnar Lingås (45)
- Cathrine Borchsenius (28)
- Ane Stavrum (18)
- Mette Haraldsen (10)
- Jorunn Brække Ytrelid (8)
- Olaug Strand (6)
- Joakim Broch Heimstad (5)
- Joakim Borch Heimstad (4)
- Margrethe Aas Johnsen (4)
- Anne Tveit og Liv Guldal (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Demian Vitanza (1)
- Liv Guldal og Anne Tveit (1)
Nøkkelord
9369 treff
-
4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)
Stages 8–10
Video
-
Fordypningsstoff, podkast og filmer
Helse- og oppvekstfag
Video
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data RM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Geometri BA
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
PytagorassetningenI denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
FormlikhetI denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G23–G26I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Plass på, over og under
Matemagisk 1–4
Læringsløp
OppsummeringLek og utforsk med lykkehjulet.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Tiervenner
Matemagisk 1–4
Læringsløp
OppsummeringVi gjør en oppsummeringsoppgave.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Subtraksjon
Matemagisk 1–4
Læringsløp
BallongerVi øver på subtraksjon.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.