Fag
- Engelsk (6622)
- Norsk (5741)
- Spansk (2449)
- Matematikk (2292)
- Naturfag (2233)
- Tysk (1456)
- Helse- og oppvekstfag (1178)
- Samfunnsfag (1059)
- KRLE (893)
- Sosialkunnskap (869)
- Tverrfaglig (839)
- Religion og etikk (737)
- Psykologi (494)
- Kjemi (390)
- Historie (287)
Trinn
- 10. trinn (3468)
- 8. trinn (3468)
- 9. trinn (3468)
- 5. trinn (2279)
- 6. trinn (2279)
- 7. trinn (2279)
- 1. trinn (1842)
- 2. trinn (1842)
- 3. trinn (1829)
- 4. trinn (1779)
- Vg1 (1081)
- Vg2 (743)
- Vg3 (438)
Forfatter
- Alexander H. Sandtorv (6)
- Stine Karin Heiseldal (4)
- Line Engstrøm (3)
- Anne Céline Ruel Mjåland (2)
- Anne-Celine Ruel Mjåland (2)
- Arnulf Øverland (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Olav Hove (2)
- Andreas D. Haraldsrud (1)
- Andreas Føllesdal (1)
- Anne Tveit (1)
- Asbjørn Dyrendal (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Dana Manouchehri (1)
- Faglig ansvarleg: Miljødirektoratet (1)
Nøkkelord
4621 treff
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Innhente og framstille data RM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 2I denne oppgaven skal du lage et søylediagram som sammenlikner datasettene fra eksempel 1 og oppgave 1.
-
Geometri BA
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
PytagorassetningenI denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen. I denne delen skal vi jobbe med pytagorassetningen.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
MålestokkI denne delen skal vi jobbe med målestokk.I denne delen skal vi jobbe med målestokk.
-
Geometri IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
FormlikhetI denne delen skal vi jobbe med formlikhet.I denne delen skal vi jobbe med formlikhet.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G23–G26I disse oppgavene skal du beregne arealet av ulike figurer.
-
Addisjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øver 2Oppgaver til omgruppering med tosifrede tall uten tierovergang.
-
Eksperimentelt
Kjemi 1–2
Video
-
Kjemi 2
Kjemi 1–2
Artikkel
Nanoteknologi – hva er det?Nanomaterialer er små partikler som har unike strukturelle, optiske og kjemiske egenskaper. De brukes i for eksempel maling, klær, sportsutstyr, kosmetikk og elektronikk.
-
Matemagisk 1–4
Matemagisk 1–4
Artikkel
FN-dagenHvor ulike er vi egentlig?
-
Store spørsmål 1-4
Store spørsmål 1-4
Artikkel
FN-dagenHvor ulike er vi egentlig?
-
Binære tall IM
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Bits og bytesI løpet av dagen i dag vil du mest sannsynlig forholde deg til digital informasjon. Kanskje du tar et bilde med mobilen, sender en melding, lagrer en fil eller søker på internett.
-
Binære tall EL
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Bits og bytesI løpet av dagen i dag vil du mest sannsynlig forholde deg til digital informasjon. Kanskje du tar et bilde med mobilen, sender en melding, lagrer en fil eller søker på internett.
-
Geometri DT
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G30–G35I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.
-
Geometri FD
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgavene G30–G35I disse oppgavene skal vi regne ut volum og overflate av ulike figurer.
-
Demonstrasjonsforsøk
Kjemi 1–2
Video
-
Innhente og framstille data HS
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 3I denne oppgaven skal du lage et sektordiagram. Du kan få hjelp ved å se på eksempel 2.
-
Innhente og framstille data TP
Matematikk for yrkesfag P
Læringsløp
Oppgave 3I denne oppgaven skal du lage et sektordiagram. Du kan få hjelp ved å se på eksempel 2.