Hopp til hovedinnhold

Søk

11772 treff

  • 6 Demokrati for alle – fra 1814 til i dag

    Arena 8–10

    Artikkel

    Kapittelveiledning

    6 Demokrati for alle – fra 1814 til i dag

  • The Twits

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Word Power

    Interaktiv oppgave til teksten "The Twits" i Stages 9.

  • 3 Identitet – hvem er vi?

    Arena 8–10

    Artikkel

    Kapittelveiledning

    3 Identitet – hvem er vi?

  • My Free Time

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Vocabulary

    Oppgaver

  • Charlotte's Web

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Vocabulary

    Oppgave til teksten "Charlotte's Web" i Stages 8.

  • Apartheid

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Digital dive

    Take a digital dive!

  • Powerful Emotions

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Crossword

    Oppgave til teksten "Powerful Emotions" i Stages 9.

  • Sustainable Development

    Stages 8–10

    Læringsløp

  • 9 Norsk politikk – politiske partier og ideologier

    Arena 8–10

    Artikkel

    Kapittelveiledning

    9 Norsk politikk – politiske partier og ideologier.

  • Lærerveiledning

    Arena 8–10

    Innholdspakke

    Lærerveiledning

    Her finner du lærerveiledning til Arena 10.

  • 4 Nasjonalisme

    Arena 8–10

    Artikkel

    Kapittelveiledning

    4 Nasjonalisme

    En tribune full av mennesker som jubler. De vifter med norske flagg og holder opp plakater.
  • 7 Mellomkrigstid og annen verdenskrig i Norge

    Arena 8–10

    Artikkel

    Kilder

    Kilder brukt i kapittel 7.

  • Fordypningsstoff, podkast og filmer

    Helse- og oppvekstfag

    Video

  • Vocabulary Practice

    Targets

    Læringsløp

  • Vocabulary Practice

    Targets

    Læringsløp

  • Verbs

    Targets

    Artikkel

    The Present Tense

    Interactive task: the Present Tense

  • Determiners

    Targets

    Artikkel

    A or an

    Interactiv task: A or an

  • Demonstrasjonsforsøk

    Kjemi 1

    Video

  • Too White Awards?

    Scope 1–2

    Læringsløp

    Task 6: Debate

    Go through your notes from the previous tasks and come up with at least one statement you would like to discuss based on what you have learned from doing this activity. Follow the steps on pp. 20-21 in Scope 1 .  Good luck! 

  • Eksperimentelt

    Kjemi 1–2

    Video